Przejdź do głównej zawartości

OTOCZENIE JEST ODZWIERCIEDLENIEM TWOJEJ DUSZY :)


"Granica tego, co możliwe, jest w Twojej głowie. 
Mogą Cię zatrzymać tylko te ściany, które stawiasz sam."

takie piękne i takie trafione :)


już jutro wielki powrót na uczelnie!  hyhy, kiedyś w końcu trzeba ;d
mam nadzieję, że minie tak samo szybko jak w tamtym roku i znowu będą wakacje, w które mam nadzieję zrobię więcej rzeczy, które zaplanowałam, niż w tym roku :)
ale nie powiem.. te wakacje też nie minęły najgorzej :D
ważne, że zrobiłam ten PIERWSZY KROK.. 'zatrzepotałam skrzydłami" a teraz mogę czekać na burzę :) i taka mądrzejsza nawet jestem :D


WAŻNE! :)
5 słów, które robią z Ciebie OFIARĘ..

- nie mogę
- muszę
- chciałabym/chciałbym
- spróbuję 
- powinnam/powinienem

warto zamienić na CHCĘ :)
i robić to co sprawia TOBIE przyjemność.. nie innym.


POWODZENIA :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.