Przejdź do głównej zawartości

Who I’m not, and who I want to be..

` Ufałam Ci. myślałam, że Ci na mnie zależy. 
Nie jak na swojej dziewczynie, nie o tym mówię. 
Sądziłam, że jesteś moim przyjacielem.
 A wtedy tak po prostu zniknąłeś!
Nie rozumiałam co się stało. 
Czułam taką bliskość, a zaraz potem gdzieś przepadłeś. 
Sprawiłeś, że w Ciebie uwierzyłam, a zaraz potem się zawiodłam.
 Czy tak to już z Tobą jest? 
Czy pozwalasz innym zbliżyć się do siebie, aby później sprawić im zawód? `

Ann Brashares - Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów


niby cytaty, a każdy tu zamieszczony taki trafiony..
nic ode mnie.. a wyraża dokładnie to co chciałabym napisać.. :) 

 

kolejni cudowni!
polepszają humor i w końcu wszystko jest takie.. piękne! :)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..