Przejdź do głównej zawartości

ŻYCIE


rozkmina życiowa nr 1.

PEOPLE ALWAYS LEAVE


ktoś powie, że to nieprawda.. a ja dalej twierdzę, że PRAWDA.
pojawia się ktoś, jest fajnie fajnie, wielki przyjaciel.. przez pierwsze kilka chwil.
naobiecuje nie wiadomo czego (w sumie wiadomo.. ŻE BĘDZIE I ZAWSZE MOŻNA NA NIM POLEGAĆ) wierzysz, ufasz, dalej jest pięknie i kolorowo, aż tu nagle okazuje się, że ten ktoś jest skończonym frajerem, a nie przyjacielem. albo obrobi Ci dupę i już wiesz, że sielanka się skończyła, albo po prostu zniknie jak skończony frajer. aa tak w moim życiu coraz więcej osób, które spierdzieliły przy najbliższej okazji.a niby tacy przyjaciele :)


a w sumie.. nikt wam nie każe ze mną przyjaźnić, czy coś. tylko ogarnijcie się wcześniej, zanim się podacie za przyjaciela! i naobiecujecie wiecznej 'znajomości' :)


po raz enty.. 

DZIĘKUJĘ TYM CO SĄ, BĘDĄ, BYLI. PIERDOLE TYCH CO SIĘ ODWRÓCILI!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.