Przejdź do głównej zawartości

"Gdy decydujesz się zaufać miłości zdradzasz samego siebie.


 

Coś się stało, gdzieś chmury zmieniły barwę z błękitnych na krwisty czerwony odcień, gdzieś ktoś rzucił niedopałek papierosa. Gdzieś w ciągu jednej chwili diametralnie zmieniło się czyjeś życie.
Gdzieś tam ktoś się zakochał, ktoś stracił i ktoś umarł w środku zarazem.
Ja...
Ja straciłem zaufanie do ludzi. Wiesz wpuszczasz kogoś do swojego życia pod pretekstem "miłości" jakkolwiek to brzmi, Ty jesteś szczęśliwy w danym momencie, a później kamera zmienia scenę i punkt w scenariuszu, a Ty jesteś gdzieś w cieniu cierpiąc i szlochając samotnie do poduszki czy w asyście jakiegoś innego narkotyku lub alkoholu.
Ja głupi płaczę do zdjęcia i listów Tej kobiety, która wzięła moje smutne wielkie czerwone serce na widelec oglądając je z każdej strony, po czym przyprawiła je pikanterią i pochłaniając mą duszę ze smakiem.
Wiesz, gdy decydujesz się zaufać człowiekowi... zdradzasz samego siebie. Robisz sobie krzywdę, to działa jak rak, raz zaufasz człowiekowi, a później toczy Cię poczucie winy jak choroba. "
Piotr Tokarz - Silent Soul 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.