Przejdź do głównej zawartości

Wszystko zaczyna sie od mysli...

siemaneczko! 
w koncu mi normalnie tablet dziala i nawet moge normalnie posty dodawac ;o 
haha, mial jakies problemy, ale mu chyba juz przeszlo.. 
zima zima, piekna zima.. sniegu sporo nasypalo, ale mam nadzieje, ze niedlugo zniknie, bo nie lubie xd
niedziela spedzona w spokoju, nudnawa troche, ale na szczescie nie ma nic do roboty xd do nauki ;x wszystko zaliczone.. (i nie dzieki prywatnej uczelni i pieniadzom.. tylko dzieki normalnym zaliczeniom, jak na normalnej uczelni.. WRR) ^^ takze tego... :)

Milego dnia! :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.