Przejdź do głównej zawartości

Wszystko zaczyna sie od mysli...

siemaneczko! 
w koncu mi normalnie tablet dziala i nawet moge normalnie posty dodawac ;o 
haha, mial jakies problemy, ale mu chyba juz przeszlo.. 
zima zima, piekna zima.. sniegu sporo nasypalo, ale mam nadzieje, ze niedlugo zniknie, bo nie lubie xd
niedziela spedzona w spokoju, nudnawa troche, ale na szczescie nie ma nic do roboty xd do nauki ;x wszystko zaliczone.. (i nie dzieki prywatnej uczelni i pieniadzom.. tylko dzieki normalnym zaliczeniom, jak na normalnej uczelni.. WRR) ^^ takze tego... :)

Milego dnia! :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..