Przejdź do głównej zawartości

Czasami kobieta musi być bezduszną jedzą, żeby dać sobie radę w życiu, ale wierzcie mi, bycie jędzą to też ciężka praca :)



ouuuu ouuu love love KODALINE <3!!!!!!


coś pięknego! :D

ból brzucha wyłącza myślenie. xd 
dobrze, że egzamin dopiero w piątek, zdążę się nauczyć, haha :D
i KONIEC SEMESTRU I! yeeeaaaa Kinia mistrz! 
dzięki terminom zerowym xd i temu, że się nauczyłam, nie mam sesji, juuuuhu :D
coś pięknego x2 xd i nawet oceny lepsze niż w liceum xd huehuehue :d

tyle wygrać
tyle wolnego.. :d


Kinia ^^

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..