Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z 2014

Say something, I'm giving up on you..

Malwisia ;3

Istnieją dwa sposoby ucieczki od prozy życia:  muzyka i koty :)

.

You just keep me hanging on.

tyryryry c(;

I liczy się też to, co sama o sobie myślisz,  Twój własny rachunek sumienia,  a nie tylko ocena innych.  Oni mogą się mylić.. :)
- Dorota Terakowska



Przypominam o karmieniu psów z OLX! do 17 grudnia ! :)
olx.pl/nakarm-psa

Karmimy psiaki z OLX!

Karmimy psiaki z OLX! Liczę na Wasze wsparcie! 
Świetna akcja! :)

.

czasem nie trzeba słów, żeby wiedzieć, że coś się zmieniło.

taka focia, tylko Izis nie chciała pozować xd haha :p
Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać!
Walt Disney

YUP

nie proszę naprawdę o nic więcej..

...

taki dzień.

optymista oczekuje na zmiany :)

się cieszę, że należę do "ludzi sukcesu". zmiany zmiany.. :)  dzięki warsztatom 'Mój sukces' Tadeusza Niwińskiego, w których miałam okazję uczestniczyć i zrozumieć, że jestem na nie gotowa! :)  działamy!! :)

zawsze można coś zmienić. nawet jeśli wydaje się to niemożliwe.

NA PRZYKŁAD SIEBIE :)


Cokolwiek zamierzasz zrobić, o czymkolwiek marzysz, zacznij działać.  Śmiałość zawiera w sobie geniusz, siłę i magię.

~Johann Wolfgang Goethe

nie MUSISZ tylko CHCESZ :)

Jeśli kiedykolwiek zamierzasz cieszyć się życiem, teraz jest na to czas; nie jutro, nie za rok... Dzisiaj powinno być zawsze naszym najwspanialszym dniem.
~Thomas Dreier chyba ostatnio dobrze idzie mi pisanie :p  w sumie po ostatnim weekendzie czuję się mądrzejsza.. i na pewno w jakimś stopniu 'inna' :) mądrzejsza o to.. że wiem, że żyję dla siebie i powinnam robić to co sprawia mi przyjemność..  i że czas na cieszenie się życiem jest teraz.. a nie kiedyś tam.  cytat zamieszczony wyżej, wyraża chyba wszystko co trzeba.. :) .. ciesz się życiem .. rób to co kochasz .. rób to dla siebie .. dzisiaj jest pierwszy dzień.. reszty Twojego życia. :) buziaki

OTOCZENIE JEST ODZWIERCIEDLENIEM TWOJEJ DUSZY :)

"Granica tego, co możliwe, jest w Twojej głowie.  Mogą Cię zatrzymać tylko te ściany, które stawiasz sam."
takie piękne i takie trafione :)

już jutro wielki powrót na uczelnie!  hyhy, kiedyś w końcu trzeba ;d mam nadzieję, że minie tak samo szybko jak w tamtym roku i znowu będą wakacje, w które mam nadzieję zrobię więcej rzeczy, które zaplanowałam, niż w tym roku :) ale nie powiem.. te wakacje też nie minęły najgorzej :D ważne, że zrobiłam ten PIERWSZY KROK.. 'zatrzepotałam skrzydłami" a teraz mogę czekać na burzę :) i taka mądrzejsza nawet jestem :D

WAŻNE! :) 5 słów, które robią z Ciebie OFIARĘ..
- nie mogę - muszę - chciałabym/chciałbym - spróbuję  - powinnam/powinienem
warto zamienić na CHCĘ :) i robić to co sprawia TOBIE przyjemność.. nie innym.

POWODZENIA :)

'(..) lecz okazało się to daremne, ponieważ jakakolwiek ucieczka przed samym sobą była dla człowieka zwyczajnie niemożliwa.'


grawitacja nie istnieje, to życie po prostu jest ciężkie.

`.. I właśnie wtedy zrozumiałam, czym jest uczucie samotności w otoczeniu ludzi, którzy nie potrafią dostrzec twojego prawdziwego ja lub po prostu wolą nie próbować. Poczułam niesmak wobec siebie za swoje pozerstwo, za granie kogoś, kim tak bardzo chciałabym być, ale kim tak naprawdę nigdy nie byłam. Całe życie spędziłam, żyjąc w strachu, przekonana, że ludzie, których kochałam, mogliby odwrócić się ode mnie...`
~Sylvia Day - Dotyk Crossa

Cześć i czołem! :)
pora na jakieś nowości na blogu :D

anotak ^^

       wakacje powoli dobiegają końca, ale najwyższy czas wrócić do studenckiej rzeczywistości.. w sumie cieszę się, bo siedzenie w domu jest trochę nudne. a poza tym.. szybciej czas zleci do listopada.. a w listopadzie koncert, na który nie mogę się doczekać! :D



aa dzisiaj! trzymamy kciuki za naszych siatkarzy! :)

Najciężej jest ruszyć. Nie dojść, ale ruszyć...

nikonovelove

W poszukiwaniu szczęścia... :)

boże! weźcie ten deszcz! chcę słooońceeee!!! ^^ dzień nawet ok, a bardziej końcówka :D
Mel B najlepsza! ha xd


Zanim odejdę, nim odejdę stąd
Chwyć za rękę mnie, złap za rękę mą -
Pójdziemy razem tam, chaos nigdy nas nie dosięgnie. :D

znajdź mnie szybko, zanim znajdzie mnie kto inny.

Cause I'm broken when I'm open
And I don't feel like I am strong enough
Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away!


' z Tobą mogę mówić swobodniej niż z kimkolwiek,  bo nikt nie był przy mnie w ten sposób, jak Ty jesteś, z całą wiedzą o mnie, z taką świadomością,  wbrew wszystkiemu, pomimo wszystko.. ' 
M ;*





czy kochałeś kiedyś kogoś tak bardzo,  że ledwo mogłeś oddychać? :)



pamiętaj, nowy dzień to nowe siły.:)

' po innych bowiem ludziach,  w ogóle po świecie zewnętrznym,  nie należy w żadnym wypadku oczekiwać zbyt wiele.'


ale kocham Cię tak, jak to, co kocham najbardziej na świecie, i jeszcze więcej.

I TYLE W TEMACIE :)

są osoby, które się pamięta.. i osoby, o których się śni...

Silna wola i motywacja -  to powiedzieć, że zaczyna się coś robić  i dotrzymać słowa. :)


edit.

yup!

Cały mój świat potrzebuje psychologa
Cały mój kraj potrzebuje psychologa
Cały mój świat, żeby stanąć na nogach!!!!!


had I known how to save a life..

Wiem, że w nocy nie jest tak samo jak w dzień, że wszystko wydaje się inne, że nocnych spraw nie sposób wytłumaczyć za dnia, bo wtedy nie istnieją, i że noc może być straszna dla ludzi samotnych, gdy już zaczęła się ich samotność.
Ernest Hemingway - Pożegnanie z bronią

so go on, lie to yourself but don’t lie to me.

` Czasem nie chcesz uciec od świata - powiedział.  Czasem chcesz uciec od siebie.. `
Harlan Coben - Ostatni szczegół
a dzisiaj bym chciała od świata.. :) albo od kilku osób, tak na trochę...

THE FRAY ALL DAY!  YEAH <3

Who I’m not, and who I want to be..

` Ufałam Ci. myślałam, że Ci na mnie zależy.  Nie jak na swojej dziewczynie, nie o tym mówię.  Sądziłam, że jesteś moim przyjacielem.  A wtedy tak po prostu zniknąłeś! Nie rozumiałam co się stało.  Czułam taką bliskość, a zaraz potem gdzieś przepadłeś.  Sprawiłeś, że w Ciebie uwierzyłam, a zaraz potem się zawiodłam.  Czy tak to już z Tobą jest?  Czy pozwalasz innym zbliżyć się do siebie, aby później sprawić im zawód? `
Ann Brashares - Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów

niby cytaty, a każdy tu zamieszczony taki trafiony.. nic ode mnie.. a wyraża dokładnie to co chciałabym napisać.. :) 

kolejni cudowni! polepszają humor i w końcu wszystko jest takie.. piękne! :)



O DON'T EVER LET GO!

Muszę zacząć od nowa..  Samotnie stawić czoła światu. Muszę dokonać odwiecznego wyboru: poddać się albo iść naprzód. Więc wstaję... W głowie mi się kręci, myśli odbijają się od siebie nawzajem, lecz powstrzymuję łzy. Zaciskam pięści i próbuję nie krzyczeć, chowam przyjaciół w swoim sercu i myślę, że  zemsta jeszcze NIGDY nie wydawała się taka słodka...
Tahereh Mafi  ~ Dar Julii


najcudowniejszy Coldplay!
forever and ever <3 

dziś to co mamy na pewno to siebie - nic wiecej!

` Jak się rozstawaliśmy natychmiast brakowało mi tchu. Rozumiesz, jak jego nie było przy mnie (…) był gdzieś daleko, to mnie wszystko bolało. Dusiło się i wszystko mnie bolało. Po tym duszeniu, kiedyś na początku, poznałam, że go kocham. ` ~ Jerzy Pilch "Miasto utrapienia"

taki poniedziałek!

czyli dzień zmarnowany... ale zostały jeszcze dwa na ogarnięcie materiału na czwartkowy egzamin! yhy ^^ 

ŻYCIE

rozkmina życiowa nr 1.

PEOPLE ALWAYS LEAVE

ktoś powie, że to nieprawda.. a ja dalej twierdzę, że PRAWDA.
pojawia się ktoś, jest fajnie fajnie, wielki przyjaciel.. przez pierwsze kilka chwil.
naobiecuje nie wiadomo czego (w sumie wiadomo.. ŻE BĘDZIE I ZAWSZE MOŻNA NA NIM POLEGAĆ) wierzysz, ufasz, dalej jest pięknie i kolorowo, aż tu nagle okazuje się, że ten ktoś jest skończonym frajerem, a nie przyjacielem. albo obrobi Ci dupę i już wiesz, że sielanka się skończyła, albo po prostu zniknie jak skończony frajer. aa tak w moim życiu coraz więcej osób, które spierdzieliły przy najbliższej okazji.a niby tacy przyjaciele :)


a w sumie.. nikt wam nie każe ze mną przyjaźnić, czy coś. tylko ogarnijcie się wcześniej, zanim się podacie za przyjaciela! i naobiecujecie wiecznej 'znajomości' :)


po raz enty.. 
DZIĘKUJĘ TYM CO SĄ, BĘDĄ, BYLI. PIERDOLE TYCH CO SIĘ ODWRÓCILI!
come back...

w środku nocy wspomnienia bolą najbardziej.

Kraków taki piękny, a ja aparat w domu zostawiłam! :( no i szybko tego żałowałam. :d no ale! zdjęcia jakieś tam są, słabe bo słabe, ale tak to jest, jak się nosić aparatu nie chciało xd okazja na pewno jeszcze będzie i to nie jedna, no ale smuteczek xd wycieczka udana! ale cieszę się, że nie wybrałam pedagogiki, bo cierpliwości do małych potworków BRAK ^^ oh God! mądra dziewczynka xd 




COŚ PIĘKNEGO ^^
- Ale któregoś dnia nasz czas na ziemi dobiegnie końca.
- Nieprawda. Śmierć oznacza jedynie przejście w inny wymiar.
- Przecież pewnego dnia odejdą nasi bliscy i my też odejdziemy.
- Nigdy nie tracimy ukochanych osób. Zawsze będą z nami i nie znikną z naszego życia. Będziemy tylko w innych pokojach. Nie widzę wnętrza sąsiedniego wagonu, a przecież siedzą w nim ludzie, którzy podróżują tak samo jak my. To, że nie możemy z nimi porozmawiać i nie wiemy, co się w ich przedziałach dzieje, nie ma znaczenia. Oni i tak tam są. Więc życie jest jak pociąg składający się z wielu wagonów. R…

' żadne czary, tylko nasza naiwność pozwala byle komu się oswoić..

Świat to skurwiel, doprawdy. 
Daje nam coś tylko po to, by potem, kiedy nie będziemy mogli bez tego żyć, wyrwać to. Wtedy zwijamy się w spazmach bólu, umieramy w sobie. 
Wtedy giniemy w cieniu własnych myśli, wspomnień i uczuć. 
Wtedy nie ma już smutku, gniewu i żalu. 
Wtedy nie da się ich czuć. Bo wtedy... 
Wtedy przychodzi pustka.
- Mikołaj Bajorek, czyli Bard od Siedmiu Boleści



' Mało mnie obchodzi. Co mało mnie obchodzi? Nie wiem, mało mnie obchodzi.' :)

If you can DREAM IT You can do it!!


dzień dobry, dobry wieczór.
dzień jak co dzień, tylko, że inny xd haha
kolokwium nr 2 z matmy napisane, mam nadzieje, ze tak dobrze jak poprzednie, ale wszystko się okaże za tydzień. jeszcze tylko dwa dni i weekend. 
pasowałoby w końcu praktyki załatwić.. hm

a teraz najwyższy czas zgasić laptopa i wziąć się za coś pożytecznego ^^


dobranoc!!

Im intensywniej patrzysz w przyszłość, tym szybciej teraźniejszość przelatuje Ci między palcami.

cześć i czołem kluski z rosołem! xd 
jaki piękny niedzielny wieczór! popadało trochę i się nawet fajnie rozpogodziło :) burza mała przeszła, aaa potem zajebista tęcza!

taka zajebista! ^^
kolejny weekend za nami, czas leci mega szybko, dopiero był początek roku, a tu już za kilka dni maj.. i 18nastka Adzi i komunia Badiego.. same imprezki xd coraz starsze to kuzynostwo :)  jeszcze trochę i każdy rodzinę pozakłada, ah ^^
tydzień wolnego, na pewno szybko zleci i znowu na uczelnie xd  trzeba praktyki załatwić, żeby je zaliczyć i mieć wakacje :)
NAJCUDOWNIEJSI <3

święta ^^

Wesołego Alleluja! :)



Yea :D

:)

... nie wiesz

true

Ten moment był nasz - ułamek czasu zawieszony między dwiema sekundami..

weekend weekend weekend! :D a przed weekendem kolokwium z matematyki!  oh ah, cieszę się xd hah, bardzo. :D ^^ do tego muszę wstać o 5 xd i z tego też sie mega cieszę, whyyyy
tyryryryy

do samotności można przywyknąć, ale nigdy się z nią pogodzić :)

Świat to trudne miejsce. Jemu nie zależy. Choć nie żywi nienawiści do ciebie i do mnie, nie darzy nas też miłością. Dzieją się na nim rzeczy straszne, których nie można wytłumaczyć. Dobrzy ludzie umierają w zły sposób i pozostawiają tych, co ich kochali całkiem samych. Czasem się wydaje, że tylko złym ludziom dopisuje zdrowie i powodzenie. Świat cię nie kocha (...). Pamiętaj jednak robić swoje. Takie masz zadanie na tym trudnym świecie, musisz podtrzymywać swoją miłość i robić swoje, żeby nie wiedzieć co. Bierz się w garść i po prostu rób swoje.

Stephen King - Lśnienie



" Szczerze mówiąc, to ja nigdzie nie pasuje, pewnie dlatego, że rzadko bywam naprawdę radosna. Zwykle jestem poważna i żyje samotnie we własnym świecie. " :)

Jana Frey - Oszaleć ze strachu 

wiosno wiosno! w końcu Ty, haha :D no i miejmy nadzieję, że tak zostanie :D semestr 2 rozpoczęty.. nuda w chuy, ale trzeba z tym jakoś żyć, ważne, że coraz bliżej do końca ^^ no i chyba tyle xd

"Gdy decydujesz się zaufać miłości zdradzasz samego siebie.

Coś się stało, gdzieś chmury zmieniły barwę z błękitnych na krwisty czerwony odcień, gdzieś ktoś rzucił niedopałek papierosa. Gdzieś w ciągu jednej chwili diametralnie zmieniło się czyjeś życie.
Gdzieś tam ktoś się zakochał, ktoś stracił i ktoś umarł w środku zarazem.
Ja...
Ja straciłem zaufanie do ludzi. Wiesz wpuszczasz kogoś do swojego życia pod pretekstem "miłości" jakkolwiek to brzmi, Ty jesteś szczęśliwy w danym momencie, a później kamera zmienia scenę i punkt w scenariuszu, a Ty jesteś gdzieś w cieniu cierpiąc i szlochając samotnie do poduszki czy w asyście jakiegoś innego narkotyku lub alkoholu.
Ja głupi płaczę do zdjęcia i listów Tej kobiety, która wzięła moje smutne wielkie czerwone serce na widelec oglądając je z każdej strony, po czym przyprawiła je pikanterią i pochłaniając mą duszę ze smakiem.
Wiesz, gdy decydujesz się zaufać człowiekowi... zdradzasz samego siebie. Robisz sobie krzywdę, to działa jak rak, raz zaufasz człowiekowi, a później toczy Ci…

Run for your life, my love!

` i o to właśnie chodzi, co nie.?  bo masz przyjaciół , a kiedy się coś dzieje to zostaje tylko garstka.  moi się sypnęli... i wiesz ku*** jak to jest.. masz masę znajomych, a potem nie masz nawet z kim na spacer wyjść..`   A.A.


DOBRANOC :*

cały mój świat w Twojej osobie się streszcza.

Słowa nie potrafią tego wyrazić.  Jeden wyraz "miłość" znaczy za mało w stosunku do tego.  Znaczy wszystko i ciągle za mało.  Nie wyraża nawet cząstki obecnych tu uczuć...

James Frey - Milion małych kawałków

Czarodzieje mogą wszystko! :)

POLECAM :)

Tymtyryrym :D

POZDRAWIAM :D

Wszyscy odchodzą moja droga, chcąc czy nie chcąc Oni zawsze i tak odchodzą...

Kiedy się czegoś pragnie, wtedy cały wszechświat sprzysięga się, byśmy mogli spełnić nasze marzenie.

no!

mam tylko nadzieję, że biegniesz do czegoś, a nie uciekasz przed czymś.

` ale prawda wygląda tak, że czuję się bardziej wolna z nim, niż wtedy, kiedy byłam sama.  przy nim czuję się bardziej sobą niż bez niego. może tak wygląda prawdziwa miłość. `

Emily Griffin - Coś pożyczonego M ;*
hi haj heloł ^^ aaa czuje wiosnę, wiosnę czuję! I LIKE IT <3 tego mi brakowało.. słońca!  aa do tego jeszcze tylko 10 dni iiii .. bejb! :D hyhy :D
 coś pięknego :D


zycie jest mala sciemniara...

herbatka, teen wolf i fajnie spedzony wieczor :D  tylko mi tutaj M. brakuje :< byloby jeszcze fajniej :D huehuehueh :D

Wszystko zaczyna sie od mysli...

siemaneczko!  w koncu mi normalnie tablet dziala i nawet moge normalnie posty dodawac ;o  haha, mial jakies problemy, ale mu chyba juz przeszlo..  zima zima, piekna zima.. sniegu sporo nasypalo, ale mam nadzieje, ze niedlugo zniknie, bo nie lubie xd niedziela spedzona w spokoju, nudnawa troche, ale na szczescie nie ma nic do roboty xd do nauki ;x wszystko zaliczone.. (i nie dzieki prywatnej uczelni i pieniadzom.. tylko dzieki normalnym zaliczeniom, jak na normalnej uczelni.. WRR) ^^ takze tego... :)
Milego dnia! :)

a kiedy raz kogoś pokochasz, chyba kochasz go już na zawsze...

heloł! :D uczymy się na egzamin z badań naukowych.. taaak, naczynia umyte, pranie zrobione.. simsy włączone, haha :D nie no.. nauczyłam się, wiec mogę sobie zrobić wolne..:D ostatni egzamin i piękna wolność.. książki się poczyta, odpocznie się i wgl tak fajnie :D  tyryry.. 

Gdyby ktos mnie pokochał, nie teraz, wtedy, zanim narkotyk stał się wszystkim..

Miłość jest tym, o czym marzysz paląc trzeciego papierosa.

oglądamy mecz, yeee! mega mega :d hyhy :D
jest tak świetnie, ale zimno. :D i mi się nic nie chce xd yeeee

MISTRZOSTWO!!!! :D

Definicja, której nie ma w słowniku: nie odchodź - akt wiary i miłości. prawidłowo rozszyfrowany przez dzieci :)

cześć i czołem kluski z rosołem! ^^ zamarzam, zimno w pierony xd do tego mam lenia i nie chce mi się pisać tego projektu głupiego :< ale ale TRZEBA, a jak TRZEBA.. to DO ROBOTY xd haha
ktoś mi napisze esej z podstaw organizacji i zarządzania?!
HELP! xd

życie pełne niespodzianek.

tyrymtyrymtyrym :D
mnie dzisiaj :D haha