Przejdź do głównej zawartości

nie umiała nie dać mu drugiej szansy.


jaaaaaaaaa :d
zimno w chuy! co to to to się tutaj dzieje.. chyba ZIMA idzie!! -.-
haha, chyba.. najwyższy czas zacząć się cieplej ubierać, bo zamarzam..
i w domu też w chuy zimno :<
siedze i czekam, aż będę mogła sobie wybrać temacik projektu, ale niestety pan mgr nie zamierza chyba tego dzisiaj na platformę wstawić.. oj, szkoda ^^
notatki nieuzupełnione, ja nie wiem co to będzie.xd pierwsze kolokwium 28! :d
ajć.. trzeba się wziąć za naukę, bo czarno to widzę. -.-
 ale pierwsza 5 jest! łuhuhuhu :D


czas spać :D




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.