Przejdź do głównej zawartości

' człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać...

' - boję się wszystkiego. wszystkich. całego świata - powiedziała po chwili.
  - mnie także?
  - Ciebie najbardziej - szepnęła, przełykając łzy... '
 
                                                                         Tess Gerritsen - Ciało



 będzie focia.. raz dwa trzy!! :D hahaha

zaś mina nie ta.. ^^

leje leje, w uj jesień.. nienawidzę..
humor nie ten, a jak ten to szybko ucieka.. 
i wgl. byle do soboty xdd :D




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.