Przejdź do głównej zawartości

czasem człowiek dokonuje w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka.


' w jej oczach nie widział łez. Ale tkwił w nich pewien rodzaj smutku i bezsilności. 
A on bardzo dobrze znał te uczucia. "Nie mam po co żyć". To było dokładnie to. 
Odezwał się jako pierwszy, nie pozwalając jej w sumie powiedzieć niczego. 
Jego spokojny głos wędrował powoli do jej uszu i odbijał się w jej niebieskich tęczówkach.
- Jeżeli nie masz po co żyć, to żyj dla mnie - mruknął. Jej źrenice gwałtownie się rozszerzyły. - A w zamian ja będę żył dla Ciebie. Taki obustronny układ. Pasuje?
Uśmiechnęła się. A dla niego jej uśmiech był jak motyl, który sam z siebie przysiadł na jego dłoni."
- Bard od Siedmiu Boleści
 



 cześć!
piękną sobotę mamy! tylko szkoda, że słońca brak.:<
no ale w końcu jesień.. pewnie niedługo zima, chociaż w tym roku i tak bardzo długo to słońce się pojawia i dzięki temu ta jesień taka OK była.. jest w sumie.. miejmy nadzieję, że jeszcze długo będzie :p NIE CHCE ŚNIEGU, NIE NIE NIE :<
SŁOŃCE TAK :d
krótka przerwa, na obiad i wracamy do nauki, bo czas goni, a egzamin we wtorek :d
coś pięknego.. albo i nie. :p
NIE CHCE MI SIĘ!



' Brak wiary w siebie jest jak choroba.
 Jeśli tracisz panowanie nad nim, twoje wątpliwości stają się chorobą... '
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..