Przejdź do głównej zawartości

' zmarnowałem szanse kiedyś, dziś marzę żeby coś zmienić, ale mam problemy z byciem pewnym siebie.. '


cześć i czołem, kluski z rosołem xd 
humorek dopisuje! oł ye ye ye, tak powinno być!
chociaż ostatnie wydarzenia nie dają powodu do radości...
ale nie wszystkie.. 
niektóre sprawy idą baaaardzo po mojej myśli, i jest tak fajnie i wgl..
ale o tym może innym razem xd
w sumie długo nie pisałam i moje postanowienie poszłoooooo ...!
ale mam nadzieję, że się w końcu zmieni i będę częściej coś pisać.. i będzie o czym pisać..



yh, najbardziej denerwuje mnie to, że .. albo nie napiszę ;d
ha! pozdrowienia dla .. :]


a teraz lecę spać, bo jutro trzeba jechać na uczelnię :) 
chociaż nie wiem gdzie jedziemy, ani po co.. 
ale ważne, że za jutrzejszy dzień czwartek wolny! :d

dobranoc! :*

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.