Przejdź do głównej zawartości

MILCZYMY TAJEMNICZO


nie ścigaj człowieka, który postanowił od Ciebie odejść. nie proś, żeby został. nie błagaj o litość.
on pojawił się w Twoim życiu tylko po to, żeby obudzić w Tobie to, co było uśpione. muzykę, z której nie zdawałeś sobie sprawy. jego misja jest zakończona. podziękuj mu i pozwól odejść. on miał tylko poruszyć strunę. teraz Ty musisz nauczyć się na niej grać. [!]


omnomnomn <3

dzień pierwszy zaliczony!
pierwszy bilet studencki kupiony xd haha
uj z tym, że dwa razy droższy niż powinien. LOL
tym busem już nie pojadę!
lece nyny, bo późno, a jutro na 8!



cya :*

Komentarze

  1. Ja tez obowiązkowo obserwuje ;) i dziekuje za Twoją obserwacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.