Przejdź do głównej zawartości

chcesz iść? idź. nie jestem zdziwiony. ponoć nie ma ludzi niezastąpionych.

siemaneczko!
taaak, dzisiaj ten dzień.. sobota, wieczór, czas na myślenie o głupotach typu 'co by było gdyby', albo innych pierdołach. jak zwykle w sobotę.. ale nie tylko sobotę.. może jak zwykle wieczorem.

' kobieta poniża siebie samą, kiedy porównuje się z inną kobietą. '
aa trafione.. i  w końcu trzeba przestać się poniżać. :d
porównywanie do innych ludzi jest do bani, wiadomo, że każdy jest jaki jest.. i to chyba czas na to, żeby widzieć to jakim się jest, a nie jakim ktoś jest. tak tak, piszę to ja xd haha :d
w końcu dotarło :D
no ale co prawda to prawda, i chyba takie wieczory jak ten.. [sobota, czy nie sobota.. nieważne] są naprawdę potrzebne! tylko, żeby to co się zrozumie zostało.. trzeba się postarać xd 
zobaczymy co z tego wyjdzie ^^
no iii żeby było jeszcze piękniej trzeba popracować nad pewnością siebie xd 
c'nie? ^^
która jest coooraz większa, na szczęście :D
człowiek się zmienia, aa zauważyłam na sobie! i ciągle widać, może to dobrze :D
może z wiekiem mądrzejsza będę.:p na pewno jestem bardziej mądra niż rok temu.. i tego.. życie układać też zaczęłam :d ale jestem na tyle 'mądra', żeby żeby żeby.. a nic xd 

 
' chcesz wiedzieć jaka jestem? to chodź porozmawiaj ze mną, pójdź ze mną na spacer, zamiast słuchać czyiś plotek. '
czasami się wszystkiego odechciewa, wiedząc, że ludzie którzy nic o Tobie nie wiedzą, oceniają to jaki/jaka jesteś. pierwsze wrażenie często okazuje się mylne, a ludzie debilami, którzy od razu przekreślili to co było i mogło być, bo coś im się w kimś nie spodobało, chociaż wcale nie wiedzą, jaki ten ktoś jest naprawdę.
zresztą.. nie warto tracić na kogoś takiego czas. :)


prawda jest taka, że wszyscy Cię kiedyś skrzywdzą.
ale musisz odróżnić tych, dla których warto cierpieć..:)


nie zapomnijcie przestawić zegarków! ^^

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.