Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z październik, 2013

są słowa, których usta nie powinny mówić, a uszy słyszeć.

dodawanie zdjęć na tym cholernym bloggerze, jest po prostu... yghhhhh!!!! nie chce dodać tutaj, więc -->   nikonovelove.
wszystkie zdjęcia dodane na bloga są tam umieszczone.. mało, bo mało, i w sumie nic ciekawego, ale szkoda mi ich usuwać, więc dodaję.. tak, żeby było xd


I LIKE IT!!!

ludzie są wyjątkowi, każdy wkurwia inaczej.

heh, dobrze wiedzieć, że obcy ludzie mają o Tobie lepsze zdanie, niż Twoja własna matka.. no cóż, bywa i tak. 
BRAK SŁÓW.

dobranoc..

chcesz iść? idź. nie jestem zdziwiony. ponoć nie ma ludzi niezastąpionych.

siemaneczko! taaak, dzisiaj ten dzień.. sobota, wieczór, czas na myślenie o głupotach typu 'co by było gdyby', albo innych pierdołach. jak zwykle w sobotę.. ale nie tylko sobotę.. może jak zwykle wieczorem.
' kobieta poniża siebie samą, kiedy porównuje się z inną kobietą. ' aa trafione.. i  w końcu trzeba przestać się poniżać. :d porównywanie do innych ludzi jest do bani, wiadomo, że każdy jest jaki jest.. i to chyba czas na to, żeby widzieć to jakim się jest, a nie jakim ktoś jest. tak tak, piszę to ja xd haha :d w końcu dotarło :D no ale co prawda to prawda, i chyba takie wieczory jak ten.. [sobota, czy nie sobota.. nieważne] są naprawdę potrzebne! tylko, żeby to co się zrozumie zostało.. trzeba się postarać xd  zobaczymy co z tego wyjdzie ^^ no iii żeby było jeszcze piękniej trzeba popracować nad pewnością siebie xd  c'nie? ^^ która jest coooraz większa, na szczęście :D człowiek się zmienia, aa zauważyłam na sobie! i ciągle widać, może to dobrze :D może z wiekiem mądrzejsz…

*.*

wystarczy sobota, godzina 11 i słońce za oknem! 

' zmarnowałem szanse kiedyś, dziś marzę żeby coś zmienić, ale mam problemy z byciem pewnym siebie.. '

cześć i czołem, kluski z rosołem xd  humorek dopisuje! oł ye ye ye, tak powinno być! chociaż ostatnie wydarzenia nie dają powodu do radości... ale nie wszystkie..  niektóre sprawy idą baaaardzo po mojej myśli, i jest tak fajnie i wgl.. ale o tym może innym razem xd w sumie długo nie pisałam i moje postanowienie poszłoooooo ...! ale mam nadzieję, że się w końcu zmieni i będę częściej coś pisać.. i będzie o czym pisać..


yh, najbardziej denerwuje mnie to, że .. albo nie napiszę ;d ha! pozdrowienia dla .. :]

a teraz lecę spać, bo jutro trzeba jechać na uczelnię :)  chociaż nie wiem gdzie jedziemy, ani po co..  ale ważne, że za jutrzejszy dzień czwartek wolny! :d
dobranoc! :*


Obiecajmy sobie, że nigdy się nie zgubimy.

gdy patrzę w Twoje oczy - dobrze wiem, że mam szczęście,  kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..



najlepsze wesele EVER! i nie tylko wesele :dd huehuehue

MILCZYMY TAJEMNICZO

nie ścigaj człowieka, który postanowił od Ciebie odejść. nie proś, żeby został. nie błagaj o litość.
on pojawił się w Twoim życiu tylko po to, żeby obudzić w Tobie to, co było uśpione. muzykę, z której nie zdawałeś sobie sprawy. jego misja jest zakończona. podziękuj mu i pozwól odejść. on miał tylko poruszyć strunę. teraz Ty musisz nauczyć się na niej grać. [!]


omnomnomn <3

dzień pierwszy zaliczony!
pierwszy bilet studencki kupiony xd haha
uj z tym, że dwa razy droższy niż powinien. LOL
tym busem już nie pojadę!
lece nyny, bo późno, a jutro na 8!



cya :*