Przejdź do głównej zawartości

nikonovelove. / miłość? trzy razy NIE.


I gdyby nie fakt, że potrafię być wredna, sprytna i upierdliwa,
nie miałabym nic. ale gdybym miała fajniejszy tyłek, dłuższe nogi 
i całkowity brak szacunku do samej siebie, zapewne miałabym wszystko.
 





padam padam, tak się cieszę, że Cię mam
nikomu Cię nie dam, padam padam!! :D

haha, trolololo.. najpiękniejsze jest to, że ...
jeszcze miesiąc wakacji.. spania do 9 i opierniczania się.
aaaaa xd cudo cudo cudooooo :D
 humor lepszy, nigdy więcej się do nikogo i niczego nie przywiążę, 
tak, żeby później cierpieć.
NIGDY NIGDY NIGDY!

 
czuję jesień?
jesieeń. łe xd 
 ale..


to jest w tym wszystkim najpiękniejsze xd 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.