Przejdź do głównej zawartości

nigdy się nie poddawaj, nawet jak czujesz, że nie możesz iść dalej.


włączam piosenkę.. aa cudowną piosenkę, która tworzy taki 'inny' nastrój.
włączam i nasuwa się tak baaardzo dużo myśli, przemyśleń i wiem, że mogłabym tutaj napisać coś mądrego, a gdy odpalam blogspota i zaczynam pisać to nie wiem co.. bo nie wszystko co napiszę powinno tu być i lepiej by było jakby to wszystko dalej siedziało gdzieś tam w głębi i nigdy nie wychodziło na zewnątrz. 
yep ^^  /  chciałabym zmienić niektórych ludzi.. to jacy są beznadziejni.. ale chyba powinnam zacząć od siebie, bo może to ja sprawiam, że pokazują się z tej 'beznadziejnej' strony. może wcale nie są tacy źli, tylko ze mną się inaczej nie da. może odchodzą bo ja nie jestem taka jaką by mnie chcieli znać. ale w sumie jestem sobą 
i powinni to akceptować. ale i tak.. odchodzą...
kolejny rok, kolejny wrzesień i to cholerne uczucie, że nie będzie tak jak kiedyś. chciałabym cofnąć czas i czuć to co wtedy. a ja dalej żyje w tym chorym świecie, próbując uwolnić się od przeszłości..
i jak mi się już uda, to pojawia się ktoś inny, kto miesza w życiu.. i znika
a ja głupia kolejny raz próbuję sobie wszystko ułożyć. tylko z każdym razem jest coraz gorzej i wszystko wraca, to o czym już podobno udało mi się zapomnieć wraca ze zdwojoną siłą..
 radź sobie sama, przecież jesteś SILNA.

 
tak bardzo nienawidzę siebie.. dlaczego?
dlatego, że kłądąc się wieczorem katuje swoją psychikę wspomnieniami.
przed oczami mam obraz tego jak było kiedyś. przypominają mi się te cudowne chwile i ryczę,
jak dziecko - zatykając twarz poduszką, by przypadkiem ktoś nie usłyszał..

tak, tęsknie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..