Przejdź do głównej zawartości

naprawiam co zepsułam. odnajduję co zgubiłam.


oh oh ^^
ja jeeeeeebie! nie będziemy już przeklinać, bo chyba nie warto.. [?]
mój kochany 'anonimek' pewnie znowu stwierdzi, że kogoś hmm 'gnoję'..
wybacz Anonimku :) nie zamierzam nikogo 'gnoić' tylko napisać to co uważam na temat zachowania tej oto osoby! :) więc.. wydaję mi się, że jak się z kimś kiedyś coś.. kolegowało, przyjaźniło, właściwie trochę o tej osobie wiedziało, to gdy się ją mija na ulicy, w chuj wie jakich okolicznościach... bla bla bla i wgl...
to wypadałoby chociaż głupie CZEŚĆ powiedzieć, a nie udawać, że się tej osoby nie zauważyło..
miło mi bardzo... aaaa bardzo bardzo bardzo! cieszę się, że brakuje odwagi na powiedzenia głupiego cześć.. w sumie NIC innego nie oczekiwałam, ale znowu wyszło, że się myliłam co do tej osoby.. którą, hmm.. kiedyś uważałam za kogoś po mojej stronie, i starałam się zapamiętać ją jak najlepiej, ale po dzisiejszym dniu chyba wszyyyystko co dobre się skończyło! 
wiem, że na pewno tu wejdziesz.. jak nie dziś to w najbliższym czasie, bo dobrze wiem, że mnie widziałeś, poznałeś i udałeś, że nie widzisz :d prosić się o zwrócenie na siebie uwagi nie będę. także wybacz.
ale ciągle liczę, że jak to przeczytasz, to Ci się głupio zrobi.. i w sumie tego chcę!
taaaaaak! POWODZENIA. [ nie radze sobie o mnie przypominać.. TERAZ ] 

chyba się troszkę zdenerwowałam.. i RACZEJ niepotrzebnie :d
ogar i do przodu :d


piosenka od Łosia Piotrusia :D trafiona piosenka, świetna i wgl :d
słucham słucham i ciągle tak samo wciąga :d

dobra niedziela była.. na chwilę się popsuła, ale już naprawiona! heh
szybciutkooo :d w piątek ogarnęłam dwa pierwsze dni na uczelni.. zaczynamy od 9!
już się w sumie doczekać nie mogę.. bo to coś nowego :d
a zmiany są dobre! :) i w końcu STUDENTKA 
ajć, jak to pięknie brzmi! :D


rozpoznać szczęście, kiedy leży u twych stóp,
mieć odwagę i zdecydować i pochylić się, chwycić je w dłonie...
i zatrzymać.
to mądrość serca. 
mądrość, która jest tylko logiką, to mało..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.