Przejdź do głównej zawartości

happy birthday ;*



aaa, miało być bez życzeń.. no to nie ma.. na fb, osobiście.. to będą TU! :D

z okazji OSIEMNASTYCH ^^ urodzin.. Łosiowi Piotrusiowi.
STO LAT
Marudo jedna :D hyhy.
nie ma tak dobrze, że bez życzeń i wgl. nie chciałeś normalnie.. będą na blogu :D
więc! 
życzę Ci.. żeby zawsze na Twojej buźce gościł uśmiech, bo podobno z uśmiechem żyje się lepiej.:D
zdrówka, szczęścia, spełnienia WSZYSTKICH marzeń, żebyś spotykał na swojej drodze samych wartościowych ludzi. cierpliwości [do mnie przede wszystkim xd haha]. żebyś zawsze był takim słodkim Łosiem, lubiącym ze mną rozmawiać i słuchać mojego marudzenia i narzekania na wszystko po kolei :d iii żebyś mi nie zabraniał składać życzeń! oo :d
kiss for u! :*

FAJNIE, ŻE JESTEŚ! :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.