Przejdź do głównej zawartości

Dlaczego nie możesz zostawić świata i za mną biec?



jak na obrazku wyżej.. :d
Łoś męczy o post. [ dodaj dodaj dodaj ]
no to dodaję! :d
tyle, że nie wiem co napisać, więc chyba napiszę w końcu coś normalnego, ponieważ.. nie mam na kogo/co ponarzekać :d ehh, dziwne :D haha.
musiałam zmienić kierunek studiów, ale i tak jest mega, chociaż sama nie wiedziałam co sobie wybrać. najchętniej to bym dwie specjalności ze sobą połączyła, żeby za jednym razem to skończyć, 
haha, ale na razie niestety nic z tego :D ale rachunkowość i podatki zawsze spoko! xd
a później się zobaczy.. ważne, żeby praca była!
mąż, dzieci, dom, pies, kot itp też xd haha. 


a to ja xd jak zwykle mina nie ta co miała być, ale i tak zdjęcie mi się podoba :d
oh ah xd ^^


zajebisteee! 
druga wersja też, ale dodam ją następnym razem :d
yeeee!! :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.