Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z wrzesień, 2013

tylko nie krzycz, bo to nie miejsce na krzyk [...]

cześć i czołem, kluski z rosołem! ^^
yeee![dla łosia Piotrusia :D]
OPIS MOJEGO SNU!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 chciałbyś! :D


PYTAMY -> ask.fm/gingula

i can't stop bleeding here!!

wrzesień..  wstaje rano i NIC.. takie wielkie chujowe nic.. chociaż chciałabym, żeby było tak jak trzy lata temu. to uczucie, którego nie da się opisać, dzięki osobie, która nigdy już nie wróci.. i to chyba w tym wszystkim jest najgorsze.  to, że ludzie odchodzą i nie wracają.. jedni bo nie chcą, inni bo nie mogą.. chociaż na pewno by chcieli. wszystko nie tak jak być powinno! WSZYSTKO.
yes.. i miss u.

a to dalej siedzi, gdzieś tam w głębi..

ja składam się z części niespójnych, przeczących sobie nawzajem ...

helooooł :D ostatni tydzień wakacji.. oj boli xd hah małe podsumowanie.. fajnie było, ale się skończyło.. nic ciekawego się nie wydarzyło :D a szkoda.. ale teraz się zacznie życie, ajć :d
cya :*


' Tęsknię, choć wiem nie powinienem,
Zostałem sam jak stoję z rozsznurowanymi butami
Mam pełen słoik słonych wspomnień o Tobie...'

happy birthday ;*

aaa, miało być bez życzeń.. no to nie ma.. na fb, osobiście.. to będą TU! :D
z okazji OSIEMNASTYCH ^^ urodzin.. Łosiowi Piotrusiowi..  STO LAT!  Marudo jedna :D hyhy. nie ma tak dobrze, że bez życzeń i wgl. nie chciałeś normalnie.. będą na blogu :D więc!  życzę Ci.. żeby zawsze na Twojej buźce gościł uśmiech, bo podobno z uśmiechem żyje się lepiej.:D zdrówka, szczęścia, spełnienia WSZYSTKICH marzeń, żebyś spotykał na swojej drodze samych wartościowych ludzi. cierpliwości [do mnie przede wszystkim xd haha]. żebyś zawsze był takim słodkim Łosiem, lubiącym ze mną rozmawiać i słuchać mojego marudzenia i narzekania na wszystko po kolei :d iii żebyś mi nie zabraniał składać życzeń! oo :d kiss for u! :*
FAJNIE, ŻE JESTEŚ! :D

pragniemy zmian jednocześnie się ich bojąc.

uj, że ktoś ZNALEŹĆ nie umie napisać..  xd

dzień jak co dzień. ale jakiś taki do dupy się zrobił.. no cóż. heh.. pisać też nie ma o czym...

Dlaczego nie możesz zostawić świata i za mną biec?

jak na obrazku wyżej.. :d Łoś męczy o post. [ dodaj dodaj dodaj ] no to dodaję! :d tyle, że nie wiem co napisać, więc chyba napiszę w końcu coś normalnego, ponieważ.. nie mam na kogo/co ponarzekać :d ehh, dziwne :D haha. musiałam zmienić kierunek studiów, ale i tak jest mega, chociaż sama nie wiedziałam co sobie wybrać. najchętniej to bym dwie specjalności ze sobą połączyła, żeby za jednym razem to skończyć,  haha, ale na razie niestety nic z tego :D ale rachunkowość i podatki zawsze spoko! xd a później się zobaczy.. ważne, żeby praca była! mąż, dzieci, dom, pies, kot itp też xd haha. 

a to ja xd jak zwykle mina nie ta co miała być, ale i tak zdjęcie mi się podoba :d oh ah xd ^^

zajebisteee!  druga wersja też, ale dodam ją następnym razem :d yeeee!! :D
PYTAMY! :)

Każdym gestem zmieniaj rzeczywistość.

bla bla  bla bla bla,  dla Łosia Piotrusiaaaaaaaaaaa :D huehuehue..
//

coś wesołego :D nie pije więcej xd
















.. prawda jest taka , że wszyscy Cię skrzywdzą .   musisz tylko potrafić odróżnić tych , dla których warto cierpieć





















































naprawiam co zepsułam. odnajduję co zgubiłam.

oh oh ^^ ja jeeeeeebie! nie będziemy już przeklinać, bo chyba nie warto.. [?] mój kochany 'anonimek' pewnie znowu stwierdzi, że kogoś hmm 'gnoję'.. wybacz Anonimku :) nie zamierzam nikogo 'gnoić' tylko napisać to co uważam na temat zachowania tej oto osoby! :) więc.. wydaję mi się, że jak się z kimś kiedyś coś.. kolegowało, przyjaźniło, właściwie trochę o tej osobie wiedziało, to gdy się ją mija na ulicy, w chuj wie jakich okolicznościach... bla bla bla i wgl... to wypadałoby chociaż głupie CZEŚĆ powiedzieć, a nie udawać, że się tej osoby nie zauważyło.. miło mi bardzo... aaaa bardzo bardzo bardzo! cieszę się, że brakuje odwagi na powiedzenia głupiego cześć.. w sumie NIC innego nie oczekiwałam, ale znowu wyszło, że się myliłam co do tej osoby.. którą, hmm.. kiedyś uważałam za kogoś po mojej stronie, i starałam się zapamiętać ją jak najlepiej, ale po dzisiejszym dniu chyba wszyyyystko co dobre się skończyło!  wiem, że na pewno tu wejdziesz.. jak nie dziś to w …

nigdy się nie poddawaj, nawet jak czujesz, że nie możesz iść dalej.

włączam piosenkę.. aa cudowną piosenkę, która tworzy taki 'inny' nastrój. włączam i nasuwa się tak baaardzo dużo myśli, przemyśleń i wiem, że mogłabym tutaj napisać coś mądrego, a gdy odpalam blogspota i zaczynam pisać to nie wiem co.. bo nie wszystko co napiszę powinno tu być i lepiej by było jakby to wszystko dalej siedziało gdzieś tam w głębi i nigdy nie wychodziło na zewnątrz.  yep ^^  /  chciałabym zmienić niektórych ludzi.. to jacy są beznadziejni.. ale chyba powinnam zacząć od siebie, bo może to ja sprawiam, że pokazują się z tej 'beznadziejnej' strony. może wcale nie są tacy źli, tylko ze mną się inaczej nie da. może odchodzą bo ja nie jestem taka jaką by mnie chcieli znać. ale w sumie jestem sobą  i powinni to akceptować. ale i tak.. odchodzą... kolejny rok, kolejny wrzesień i to cholerne uczucie, że nie będzie tak jak kiedyś. chciałabym cofnąć czas i czuć to co wtedy. a ja dalej żyje w tym chorym świecie, próbując uwolnić się od przeszłości.. i jak mi się już uda,…

nikonovelove. / miłość? trzy razy NIE.

I gdyby nie fakt, że potrafię być wredna, sprytna i upierdliwa,
nie miałabym nic. ale gdybym miała fajniejszy tyłek, dłuższe nogi  i całkowity brak szacunku do samej siebie, zapewne miałabym wszystko.




padam padam, tak się cieszę, że Cię mam
nikomu Cię nie dam, padam padam!! :D
haha, trolololo.. najpiękniejsze jest to, że ... jeszcze miesiąc wakacji.. spania do 9 i opierniczania się. aaaaa xd cudo cudo cudooooo :D  humor lepszy, nigdy więcej się do nikogo i niczego nie przywiążę,  tak, żeby później cierpieć. NIGDY NIGDY NIGDY!
czuję jesień? jesieeń. łe xd   ale..

to jest w tym wszystkim najpiękniejsze xd