Przejdź do głównej zawartości

pytać możesz, ale wiedzieć nie musisz.


heeej wszystkim po sporej przerwie! :)
dobra, przyznaje.. lenistwo, brak pomysłu na post i tak dalej. :p
ajć, wakacje, wakacje.. słoneczko, +30stopni, opalanie.. haha
jak się w końcu zebrałam i trochę na dworze posiedziałam.. chcąc się opalić, to mnie zjarało..
 na plecach i nogach i teraz BOLI :D hahaha, sierota :d 
no cóż.. jutro trzeba będzie wyrównać xd 
siedzę, książkę czytam, filmy oglądam, serial nadrabiam :d
fajnie jest, chociaż czasami nudno :d
ale jest fajnie :d w końcu chwila, żeby ogarnąć wszystko i dowiedzieć się, czego tak naprawdę chcę :d
właściwie już nie mogę się doczekać studiów :d
serio serio :D haha, dziwne xd
się rozpisałam.. a trzeba iść spać :d


mała przerwa od neta, więc jak coś to pisać, a odpiszę jak będę!
buziaki :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..