Przejdź do głównej zawartości

pytać możesz, ale wiedzieć nie musisz.


heeej wszystkim po sporej przerwie! :)
dobra, przyznaje.. lenistwo, brak pomysłu na post i tak dalej. :p
ajć, wakacje, wakacje.. słoneczko, +30stopni, opalanie.. haha
jak się w końcu zebrałam i trochę na dworze posiedziałam.. chcąc się opalić, to mnie zjarało..
 na plecach i nogach i teraz BOLI :D hahaha, sierota :d 
no cóż.. jutro trzeba będzie wyrównać xd 
siedzę, książkę czytam, filmy oglądam, serial nadrabiam :d
fajnie jest, chociaż czasami nudno :d
ale jest fajnie :d w końcu chwila, żeby ogarnąć wszystko i dowiedzieć się, czego tak naprawdę chcę :d
właściwie już nie mogę się doczekać studiów :d
serio serio :D haha, dziwne xd
się rozpisałam.. a trzeba iść spać :d


mała przerwa od neta, więc jak coś to pisać, a odpiszę jak będę!
buziaki :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.