Przejdź do głównej zawartości

Mam nadzieje, że dziś zaśniesz ze świadomością, że spierdoliłeś sprawę.

aaaaaaaaaaaaaa! coś pięknego. 
był smut, teraz już nie ma. właściwie, czasem jest, ale więcej go nie ma niż jest :d
odkąd ćwiczę z Ewą nawet humor mi się polepszył i ciągle tylko jakieś takie ZAJEBISTE nuty sobie puszczam xd hahaha.
wczoraj i połowę dzisiejszego dnia Tomorrowland leciał. za rok jadę! :d 
aa muszę! coś pięknego xd

ye ye ye! 4 dni! 


ale i tak nie cierpię ludzi, którzy kłamią!
ot co. lepiej prawdę powiedzieć, niż kity wciskać.
bo prawda zawsze wyjdzie! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..