Przejdź do głównej zawartości

and I'm gonna miss you like a child misses their blanket, but I've got to get a move on with my life..


piękny początek tygodnia :)
oj piękny...
no ale nic, widocznie ma być jak jest i wgl.
aaaa..chciałabym cofnąć czas.. tak ze 3 lata.
coraz bliżej wrzesień, kolejny rok... heh :)
leci, a dalej jest jak było. i nawet ta cholerna nadzieja jeszcze jest,
oh... nie cierpię ludzi, którzy mnie olewają :) 
ani tych którzy to zrobili kiedyś tam i się tego trzymają :)
zresztą i tak chyba bym nie chciała żeby wracali :) ...
jest dobrze jak jest, tylko szkoda, że są takimi.. ygh.
i tak wiem, że pewnie większość z Was to przeczyta. 
i w sumie może w końcu zauważycie swój błąd. :)
no ale nic. :) było minęło.. powodzenia all :)


... If I could just see you
Everything would be alright
If I'd see you
This darkness would turn to light.

I miss u.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.