Przejdź do głównej zawartości

Yeah this world keeps spinning.


tia.. może to koniec.. może początek czegoś nowego.
czegoś co staram się rozpocząć od nowa, ale od kilku dni..
jak się dzień dobrze zacznie, tak kończy się chujowo.. 
do ilu razy sztuka? ile razy musi tak być, żebym się poddała [?] 
big girls don't cry!!!!!!!
tylko to z każdym kolejnym dniem przestaje być takie proste.
ile można czekać, aż pojawi się ktoś, kto będzie..
tak po prostu i nigdy nie odejdzie.
ta samotność jest tak strasznie dobijająca i nudna.
ale tak.. będę silna i jak zawsze dam sobię radę sama.
bo kto, jak nie ja...

pozdrowienia dla ludzi, którzy mieli być, 
ale odeszli, bo im się coś w głowach popierdoliło. 
powodzenia :)




a ja już nie mam siły.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.