Przejdź do głównej zawartości

może czujesz to co ja i za czymś tęsknisz?


ee, ja wcale nie siedzę i się nie przejmuję. :x
ani nawet nie myślę o tym, o czym chyba nie powinnam..
nie.. wcale...
ale jednak mnie już coś bierze.. wrrr... ;<
weekend, jak jutro będzie ładna pogoda, to będzie słodko :D
 hyhy, a teraz zamulamy..
chociaż spanie chyba jest lepszym rozwiązaniem. :)
chociaż się nie będę na jednej rzeczy skupiać.. 
niedobrze .
and big girls don't cry!


and I'm gonna miss you like a child misses their blanket, 
but I've got to get a move on with my life...

...

mamba się skończyła! ;x 
^^ 

słodkich snów! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.