Przejdź do głównej zawartości

i kolejny raz próbujemy o sobie zapomnieć, zamiast naprawić nasze błędy.


dobry wieczór ludziska! :) co tam, jak tam? :)
młody pojechał na wycieczkę na całe 10 dni, a ja sobie siedzę i 'oglądam' mecz :d
haha, nie ogarniam tego co się tam dzieje ^^ grają i grają i gola strzelić nie mogą ;x
haha.. mega :d no i zaraz, jak się skończy.. czyli łohohoo czasu, odpalę jakiś film i sobie obejrzę, bo kiedyś trzeba! :d
szukam zajęcia na wakacje.. może ktoś ma jakieś propozycje? :p
bo trochę nie wiem co ze sobą zrobić.. i jeszcze ta pogoda, mega dobijająca. :)
nie wiadomo co w tym domu robić, a jak jeszcze będę większość czasu sama siedzieć to zwiariuję :<
help me! :d


aaa, dobra :D cudeńko, to jest TO :D
a teraz.. 

dobrej nocy urwisy! :)
ciao ;*

Komentarze

  1. Trzeba posprzątać u mnie
    w pokoju;p widzisz i już masz zajęcie;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*