Przejdź do głównej zawartości

nie jestem szalona. interesuje mnie wolność.


 hejoo ludziska! ;*

podsumowanie tygodnia, łehehe :)
środowa wycieczka jak najbardziej udana :d co tam, że z mamą i masą dzieci..
 ważne, że nudno nie było :)
Dinolandia w Inwałdzie EKSTRA.. polecam! naprawdę warto jechać i zobaczyć :)
mam trochę zdjęć :) zaraz je tu wstawię, pooglądacie sobie dinusie z Dinolandii :d





łuhuhu, słodziuchne :d

jak już masz mnie ranić to zrób to tak porządnie,
żebym pamiętała, że mam się do Ciebie więcej nie zbliżać!

a to efekt nudy.. 
 


 ' drogi aparat czyni cuda
bo widze zdjecia
a wiem jak wygladasz..'

ostatnie zdjęcie jakie wrzucam.
albo zmienię aparat na taki za 100 zł, albo nie będę robić sobie zdjęć :]
dziękuję, dobranoc.

Komentarze

  1. Haha masz poczucie humoru ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale osoba, która to powiedziała ma rację! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AleS Ty blada, mówiłem żebyś się ze mną popalała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wole być blada niż czerwona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..