Przejdź do głównej zawartości

mówię Wam, radę sobie dam! :)




aaa właściwie mamy już czerwiec!
nowy miesiąc, nowe wyzwania.. nowa ja[?]
no taki plan :d żeby w końcu coś zmienić i pokazać Wam wszystkim prawdziwa siebie..
taką wesołą, pozytywnie nastawioną do swiata! 
POZYTYWNIE!!
koniec z marudzeniem, użalaniem się i wszystkim beznadziejnym ^^
zajmę się robieniem tych przyjemnych czynności, i będę przyciągać do siebie tylko to co dobre!
bo właściwie mam dla kogo!
rodzina, przyjaciółki, ludzie wokół :d
chce się żyć!
i nie dam nikomu tego zniszczyć :)
 koniec z przywiązywaniem się do miejsc, rzeczy i ludzi :) 
miejsca się zmieniają, rzeczy psują.. a ludzie?
ludzie odchodzą... :)
alee.. 
' dziękuję tym, którzy weszli do mojego życia i uczynili je pięknym.
i jeszcze w szczególny sposób, dziekuję tym, którzy z niego wyszli i uczynili je CUDOWNYM.'
aaaaa teraz!
PRZYJMUJĘ ZMIANY Z OTWARTYMI RAMIONAMI :)

;*

Maybe I'll get drunk again
I'll be drunk again
I'll be drunk again
To feel a little love.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..