Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z maj, 2013

I'll be drunk again, to feel a little love..

' i znowu kładę się spać
tonąc w marzeniach o Tobie,
a rano jak zawsze wstanę i będę udawać,
że nic mnie to już nie obchodzi. '


 najwyższy czas zbierać się pomału spać.. zresztą i tak nic dobrego dzisiaj się już nie wydarzy.  a jutro kolejny dzień, mam nadzieję, że będzie pozytywny. i nie będzie doła jak dzisiaj :p w sumie obiecałam sobie, że ma być ok.. więc musi tak być :) zero smutów, dołów i wgl. nowy rozdział czas rozpocząć :) i iść do przodu. a jutro.. sobota, urodziny Julii. 'imprezka' , hehe. no i będzie dobrze... :)
 ...

dobrej nocy :)

trudno zapomnieć o kimś, kto dał Ci tak dużo do zapamiętania..

hejooo :) aa nie mam nic do napisania. :p trochę beznadziejny dzień :) ale biorę się w garść :) i kolejne będą wspaniałe! :)
WAKACJE.. planów sporo, wszystkie możliwe do realizacji! :) tak tak.  a najważniejsze.. POZYTYWNE nastawienie :)
najlepsza przyjaciółka staje się zwykłą znajomą,
a największa miłość życia zwykłym frajerem..

mówię Wam, radę sobie dam! :)

aaa właściwie mamy już czerwiec! nowy miesiąc, nowe wyzwania.. nowa ja[?] no taki plan :d żeby w końcu coś zmienić i pokazać Wam wszystkim prawdziwa siebie.. taką wesołą, pozytywnie nastawioną do swiata!  POZYTYWNIE!! koniec z marudzeniem, użalaniem się i wszystkim beznadziejnym ^^ zajmę się robieniem tych przyjemnych czynności, i będę przyciągać do siebie tylko to co dobre! bo właściwie mam dla kogo! rodzina, przyjaciółki, ludzie wokół :d chce się żyć! i nie dam nikomu tego zniszczyć :)  koniec z przywiązywaniem się do miejsc, rzeczy i ludzi :)  miejsca się zmieniają, rzeczy psują.. a ludzie? ludzie odchodzą... :) alee..  ' dziękuję tym, którzy weszli do mojego życia i uczynili je pięknym. i jeszcze w szczególny sposób, dziekuję tym, którzy z niego wyszli i uczynili je CUDOWNYM.' aaaaa teraz! PRZYJMUJĘ ZMIANY Z OTWARTYMI RAMIONAMI :)
;*
Maybe I'll get drunk again
I'll be drunk again
I'll be drunk again
To feel a little love.

wspaniali ludzie odchodzą, bo przecież w niebie aniołom też może się nudzić...

Życie jest za krótkie by codziennie rano
budzić się z pretensjami do całego świata.
Więc kochaj tych, którzy dobrze cię traktują,
przebacz pozostałym i uwierz, że
wszystko dzieje się z jakiegoś powodu... TO JEST PROSTE.


tęsknie. :(

kiedy przestaje Ci zależeć, dostajesz wszystko.

aaaa CUDOWNI! :ddd zakochana na maxa :d płytka super! zresztą jak każda happysadu! cud miód i orzeszki xd
' siadaj koło mnie
to dla Ciebie jest ławka
posłuchaj jak pięknie o miłości gada
ten, który miłości nigdy nie zazna. '

dzień ok, pomijając zimno, deszcz i .. :d hehehehehehehehehehehe ^^ byłam u cioci, ciocia zrobiła mi megaśne pazurki i wgl jest cudownie :d znowu miałam coś zrobić i znowu tego nie zrobiłam -.-  no cóż, może jutro ^^

' bo wszystkie drogi stąd prowadzą na tory
wszystkie drogi stąd na kolejowy most
staram się z całych sił lekceważyć niedosyt
tu miłość trzyma się na ślinę a szczęście o włos... '


idź, i nie daj się złamać, już nigdy nie przestawaj, idź. bądź niepokonana...

hejo ludziska! :) kolejny post, trochę krótki, bo nic ciekawego się nie wydarzyło. :) prezent mamie się podobał, aż się popłakała :D i musiała każdej koleżance pokazać. bo naprawdę był megaśny.. wgl szok, że mój brat się zgodził na zdjęcie! ;d bo z nim ciężko.. 

bracie.. nie złość się, wiem, że obiecałam, że nigdzie nie wstawię, ale nie mogłam się powstrzymać! :d ciesz się, że w ramce, a nie oryginał xd haha ^^
pioseneczka!
jakie jesteśmy kochane dzieci :D

nie jestem szalona. interesuje mnie wolność.

hejoo ludziska! ;*
podsumowanie tygodnia, łehehe :) środowa wycieczka jak najbardziej udana :d co tam, że z mamą i masą dzieci..  ważne, że nudno nie było :) Dinolandia w Inwałdzie EKSTRA.. polecam! naprawdę warto jechać i zobaczyć :) mam trochę zdjęć :) zaraz je tu wstawię, pooglądacie sobie dinusie z Dinolandii :d




łuhuhu, słodziuchne :d

jak już masz mnie ranić to zrób to tak porządnie,
żebym pamiętała, że mam się do Ciebie więcej nie zbliżać!
a to efekt nudy.. 

 ' drogi aparat czyni cuda
bo widze zdjecia
a wiem jak wygladasz..'
ostatnie zdjęcie jakie wrzucam. albo zmienię aparat na taki za 100 zł, albo nie będę robić sobie zdjęć :] dziękuję, dobranoc.

Gdy patrzę w Twoje oczy - dobrze wiem, że mam szczęście, kocham cię za to, że po prostu ze mną jesteś.

dzień dobry! w końcu jest mega dużo czasu! 
aaaa WAKACJE! :D
można coś naskrobać..
piękny dzień, słoneczko świeci!
i wgl jest cudownie :d
jutro wybieram się z mamą na wycieczkę. jako nie wiem kto, ale lepsze wycieczka od siedzenia w domu! w końcu wakacje, trzeba korzystać :D
a dzisiaj opierdaling, odpoczywamy po maturach!
miejmy nadzieję, że pisemne poszły tak samo dobrze, jak ustne! :)
będzie megaśnie :D
ah ah ah
cudowne uczucie, kiedy wstajesz o której chcesz i nie musisz iść do szkoły xd
łuhuhuhu. ^^




nie idę na kompromis, albo
bierzesz mnie całą, albo wcale.

oooh tonight! tonight we could be more than friends! ^^

w powietrzu czuję, czegoś mi brakuje.

siemaneczko kotenieńki! ^^ haha, dobry dzień.. udany ustny z polskiego i tylko jeden egzamin do wakacji! aż się mordka cieszy. iii jutro zmiany, wizyta u fryzjera ^^ juhuu  hah, w końcu można odpocząć, bo angielski dopiero w poniedziałek.  a do tego czasu ODPOCZYWAMY!
a tu zdjęcie mojego kota.. biednego kota. xd i efekt nudy xd hahaha lol

taka moja Księżniczka Malwina xd
hahaha. ^^


my head is a jungle.

wos i ustne i koniec koniec koniec! trzymać kciuki jutro, we wtorek i 20! :d i waaaaaaaaaaaaaaaakacje!! ;ddd
a teraz dobrej nocki, może jutro naskrobię coś mądrego :D

tak trudno mi, trudno mi być, z Tobą razem!

happyhappyhappysad!!! aaaaaaa cudoooooo
lov lov lov lov lov :d  chui z tym, że któryś raz to tu wstawiam.. :D
ahhhhhhhhhh

a teraz lece naaaa
maturkę z polskiego rozszerzonego!
3mać mocno kciuki.. żebym coś napisała :D
napisać napiszę, ale żeby to coś mądrego było ^^ 
haha, beka :d

tylu ciekawych ludzi przegapiliśmy, przez tylu niewłaściwych.

także, jak będę po maturach.. to można się zgłaszać, hahaha :d ;x  coraz bliżej koniec.. jeszcze tylko 3 pisemne i 2 ustne.. i wakacje!! :D


^^

Już niedługo, coraz bliżej - już za chwilę! MATURA xdd

no to  MATURA! 3mać kciuki, bo na pewno się przydadzą!  haha. 
POWODZENIA MATURZYŚCI! a ja się zbieram pomału nynać, bo trzeba się wyspać!
DOBRANOC ;*



Oj za dzień matura (o jejku co to będzie)
Za godzinę
Już niedługo, coraz bliżej - już za chwilę!
omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomg omgomgomgomgomgomgomgomgomgomg omgomgomgomgomgomgomgomgomgomg omgomgomgomgomgomgomgomgomgomg omgomgomgomgomgomgomgomgomgomg omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomg omgomgomgomgomgomgomgomgomgomg xddd

Nigdy nie dawać za wygraną, wstawać co rano, mówić cześć zmianom .

no to do roboty ^^


MIŁEGO DNIA :*

Miałam świetny dom i samochód i chłopaka, ale mama kazała mi odinstalować Simsy. ^^

dzieeeeń dobry, a właściwie dobry wieczór. :) weekend, weekend.. zleciał weekend, no aleee w końcu matury.. i już niedługo będzie spokój.. się doczekać już nie mogę, bo chyba to czekanie jest z tego wszystkiego najgorsze. :) chce być już PO.  lektury ogarniamy, także jest ok, ale już mi się nic nie chce.. ważne, że matmę umiem, także będzie dobrze.^^



 ... oczy są ślepe. szukać należy sercem.





stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś.

mów mi dobrze, albo nie mów nic! :)

Miłego dnia robaczki! a ja mykam coś porobić ;*