Przejdź do głównej zawartości

' znowu oszukali nas, znowu się coś pojebało!..


hahahaa, kurwa
i ufaj tu ludziom, jak na każdym kroku spotykasz frajerów.
boże! widzisz i nie grzmisz!
nie wierze -,-
nie wiem czy się śmiać, czy płakać.. 
a myślałam, że niektórzy ludzie są OK.
a tu się okazuje, że właściwie .. aaa
szkoda gadać. 

heh, wydawało się, że pewna osoba jest dojrzała jak na swój wiek.. 
a tu ROZCZAROWANKO
no i taki ch.j. ;]



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




I'm only human after all.

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*