Przejdź do głównej zawartości

razem możemy wiele!! :D


hej kochani!
wiem, że sporo Was tu zagląda, więc mam WIELKĄ PROŚBĘ!
dzisiaj ostatni dzień, w którym można głosować na projekt szkoły.
moja szkoła bierze udział :) żeby utrzymać się w pierwszej dziesiątce potrzebujemy wsparcia.
aby oddać głos, trzeba się zalogować podając maila :) żeby głos został uznany trzeba aktywować link, który znajdziecie na mailu :) 
liczę na waszą pomoc! 

LINK! (klikamy niżej)
 tak niewiele do roboty, a tak do możemy osiągnąć z waszą pomocą!:) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.