Przejdź do głównej zawartości

przez sen czuję Cię i śnię że Cię chce!





* wczorajszy dzień minął jak każdy inny :d no ale na pewno lepszy niż dzisiejszy.. znaczy tylko z tym, że słoneczko było. :d a dzisiaj niestety, nie można było go 'czuć'! tylko jakieś chmurska i czasami pokropił deszczyk ;x no ale.. 
szkołę sobie odpuściłam, tak wczoraj jak i dziś, bo nie chciało mi się, heh :)
ale za to w następnym tygodniu sobie pochodzę.. te OSTATNIE DNI :<
a później matura i wakacje :D
ale! żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce! :<
* archiwum GG to dobra sprawa!
tyle rozmów, z tyloma osobami ^^
hoho.. szkoda, że z niektórymi się nie da już tak pogadać jak kiedyś, wgl wszystko się tak pozmieniało. :)
niestety niektóre sprawy na gorsze :) szkoda, ale co poradzić :)
nie można nikomu kazać pisać! :pp
 AHH TE WSPOMNIENIA! :)

cała sztuka polega na tym,
aby będąc sobą, być kimś wyjątkowym. :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.