Przejdź do głównej zawartości

kiedyś ktoś w końcu doceni to, że jesteś.




helooooł misiaczki! ;d
 w końcu doczekaliśmy się weekendu.. i dwóch ostatnich tygodni przygody ze szkołą średnią! niestety razem z końcem szkoły, zbliża się matura! która już za 25 dni ;o
no ale.. jak tyle ludzi przez to przeszło, to ja też dam radę.. a później wakacje! na które trzeba znaleźć jakieś fajne zajęcia, żeby nudy nie było :)
a teraz podsumowanie tygodnia, który wcale nie był taki zły! sprawdziany napisane, oceny prawie wystawione.. i jest OK. no i 6 z religii! łeheh :D dało radę !
ksiądz się zgodzić za bardzo nie chciał, ale w końcu uległ.. i wszyscy wyszliśmy z takimi cudnymi ocenkami na koniec roku szkolnego! :)

...
za jakieś 2/3 miesiące będę szukała domku! :)
chętni-pisać! :)

słodkich snów! :*
  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.