Przejdź do głównej zawartości

kiedyś ktoś w końcu doceni to, że jesteś.




helooooł misiaczki! ;d
 w końcu doczekaliśmy się weekendu.. i dwóch ostatnich tygodni przygody ze szkołą średnią! niestety razem z końcem szkoły, zbliża się matura! która już za 25 dni ;o
no ale.. jak tyle ludzi przez to przeszło, to ja też dam radę.. a później wakacje! na które trzeba znaleźć jakieś fajne zajęcia, żeby nudy nie było :)
a teraz podsumowanie tygodnia, który wcale nie był taki zły! sprawdziany napisane, oceny prawie wystawione.. i jest OK. no i 6 z religii! łeheh :D dało radę !
ksiądz się zgodzić za bardzo nie chciał, ale w końcu uległ.. i wszyscy wyszliśmy z takimi cudnymi ocenkami na koniec roku szkolnego! :)

...
za jakieś 2/3 miesiące będę szukała domku! :)
chętni-pisać! :)

słodkich snów! :*
  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




I'm only human after all.

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*