Przejdź do głównej zawartości

i prosisz Boga o koniec wszystkiego.


bum! wszystko chujowe chujowe chujowe!
chyba najwyższy czas przestać się oszukiwać. 
niby miało być wszystko takie nowe, wesołe i wgl
a jak zwykle gówno z tego wyszło!
i tak będzie..
kolejny wieczór spędzony tak jak nie powinien, no ale cóż :)

jest ktoś, przez dłuuugi czas.
jest ok i nagle BUM..
każdy pójdzie w swoją stronę.. bo w sumie taka kolej rzeczy..
tylko nie tak miało to być.
..

PEOPLE ALWAYS LEAVE!

KOLEJNY RAZ...  
sie zjebało! 




[...] lub zabij uczucie, nim mnie pokona.   


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.