Przejdź do głównej zawartości

wiele się zmieniło , gdy tak w przeszłość patrze.


z chwilą kiedy zaczniesz robić to, czego naprawdę pragniesz, 
zaczynasz zupełnie inne życie! ' ♥


noc.. jak każda inna noc! :D
happysad! <3

jeszcze tylko 5 lekcji i weekend!
coraz bliżej święta i koniec szkoły i matura :D
i wakacje ;D
ja chcę do ZAKOPANEGO!! :D
* jak to już z nami bywa.. [ze mną i Uśką] 
haha.. zamiast w szkole, wylądowałyśmy na wagarach ^^
ciekawie.. A MIAŁYŚMY JUŻ CHODZIĆ GRZECZNIE DO SZKOŁY..
i piosenka dnia ..
z dedykacją dla Sylwuśki ;D

[ -który to już raz? 4?
-nie.. 7 xd ] haha
I YOU prosiaczku ;*
z Tobą zawsze jest wesoło!

dzień udany.. matma ogarnięta.. można iść pisać sprawdzian! :) 
a od poniedziałku porządki przedświąteczne i nauka..:)
YEP  



...
Już zapomniałam jakie to uczucie,
gdy odzywałeś się codziennie.:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




I'm only human after all.

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*