Przejdź do głównej zawartości

wiele się zmieniło , gdy tak w przeszłość patrze.


z chwilą kiedy zaczniesz robić to, czego naprawdę pragniesz, 
zaczynasz zupełnie inne życie! ' ♥


noc.. jak każda inna noc! :D
happysad! <3

jeszcze tylko 5 lekcji i weekend!
coraz bliżej święta i koniec szkoły i matura :D
i wakacje ;D
ja chcę do ZAKOPANEGO!! :D
* jak to już z nami bywa.. [ze mną i Uśką] 
haha.. zamiast w szkole, wylądowałyśmy na wagarach ^^
ciekawie.. A MIAŁYŚMY JUŻ CHODZIĆ GRZECZNIE DO SZKOŁY..
i piosenka dnia ..
z dedykacją dla Sylwuśki ;D

[ -który to już raz? 4?
-nie.. 7 xd ] haha
I YOU prosiaczku ;*
z Tobą zawsze jest wesoło!

dzień udany.. matma ogarnięta.. można iść pisać sprawdzian! :) 
a od poniedziałku porządki przedświąteczne i nauka..:)
YEP  



...
Już zapomniałam jakie to uczucie,
gdy odzywałeś się codziennie.:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.