Przejdź do głównej zawartości

That I'm better off on my own..



Sum Sum Sum! :D uwielbiam! 
zaczęło się od jednej piosenki.. a wszystkie tak samo cudowne.. i wszystkie mają w sobie to coś, co mnie tak uspokaja!
 .
ciężko trochę ogarnąć mi klawiaturkę.. bo mój laptop ma gorszy dzień, a na mamy nie za bardzo się łapię.. dlatego mi ciężko pisać xd ale daje radę :)
sterowniki się wgrywają, także niedługo wrócę na swojego laptopa^^
JEST DŹWIĘK!! :D
dzień, fajny dzień.. 
słoneczko było!
w szkole spokój, bo wcześniej dzień kobiet obchodziliśmy..^^ bo od jutra rekolekcje.. 
i matura z wosu.. wyjazd do Częstochowy.. i chwila odpoczynku :P
nie zapominając o 'pójściu do kościoła'.. yhy yhy xd
..
wieczór z Ewą zaliczony, endorfiny szaleją!
I love IT
oby więcej takich! :D



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




I'm only human after all.

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*