Przejdź do głównej zawartości

That I'm better off on my own..



Sum Sum Sum! :D uwielbiam! 
zaczęło się od jednej piosenki.. a wszystkie tak samo cudowne.. i wszystkie mają w sobie to coś, co mnie tak uspokaja!
 .
ciężko trochę ogarnąć mi klawiaturkę.. bo mój laptop ma gorszy dzień, a na mamy nie za bardzo się łapię.. dlatego mi ciężko pisać xd ale daje radę :)
sterowniki się wgrywają, także niedługo wrócę na swojego laptopa^^
JEST DŹWIĘK!! :D
dzień, fajny dzień.. 
słoneczko było!
w szkole spokój, bo wcześniej dzień kobiet obchodziliśmy..^^ bo od jutra rekolekcje.. 
i matura z wosu.. wyjazd do Częstochowy.. i chwila odpoczynku :P
nie zapominając o 'pójściu do kościoła'.. yhy yhy xd
..
wieczór z Ewą zaliczony, endorfiny szaleją!
I love IT
oby więcej takich! :D



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.