Przejdź do głównej zawartości

słońce wstaje. budzą się problemy. gasną gwiazdy.


pozdrowienia dla pana/ów, który/rzy od czwartku dotrzeć nie może/mogą, żeby internet naprawić! :)
jesteście zajebiści.. tak tak :D
aa dzisiaj.. dzień z historią, która jak zwykle nie wchodzi! -.-
no ale..
miłej nocki ludziska.. a ja do książek! :)
bo sprawdzian się sam nie napisze.. a jakaś piąteczka by się przydała :D

aa dzień w szkole w miare ok! 
nauczyciele do matury ustnej jak najbardziej na tak!
bo w sumie tych chciałam! yeah :D
i wygrałyśmy w siatkówkę na zawodach międzyklasowych :D
mmm.. nawet pogoda taka zła nie jest :D hyhyhy
kiss ;*


happysad! 
cudowni! :D


K.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.