Przejdź do głównej zawartości

Pomaluj moje sny.


cały dzień z Hey i Myslovitz.. mmm! :)
jakie to trzymanie się rzeczy zaplanowanych jest trudne!
ile razy można podchodzić do jednej rzeczy.. i po 5 min.. NIE CHCE MI SIĘ -.-
za mało motywacji chyba.. :)
najwyższy czas się wziąć w garść.. 
może jak wiosna przyjdzie.. hehe :)
 ale coś jej nie spieszno..

 

Najcudowniejsi! :D

' Oddech weź, już najgorsze jest za Tobą
w końcu gdzieś, będzie lepiej, daję słowo
nie bój się, uwierz w siebie, masz już wszystko
poczuj więc , że przed Tobą cała przyszłość
przecież wiesz... '

razem z wiosną!
do przodu!!



+ ładnie panowie! :D

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.