Przejdź do głównej zawartości

nawet nie zauważyłam, kiedy zaczęło się robić aż tak beznadziejnie.


nie jestem idealna, ale też nie chce taka być. lubię niedoskonałości. lubię być wkurzająca. 
lubię być chamska. lubię chodzić w starej koszulce i przetartych dżinsach.
 

no i gdzie ta wiosna?!
chyba się coś popierniczyło tej pogodzie, nie te święta xd
 roboty a roboty, a chęci coraz miej :p
bywa.
no iiiii dupa dupa dupa. ciągle to samo. za każdym razem nic się nie zmienia, tylko jest tak samo, jak poprzednio. sił brak. no ale cóż :)


 COLDPLAY!

.

' Potrzebuję po prostu uciec na jakiś czas. 
odszyć się od sms, facebooka, szkoły, a nawet rodziny. 
chcę pobyć trochę sama. 
uspokoić emocje, przemyśleć wiele spraw,
które na to czekają, zrobić to co mam zaplanowane od tygodni. 
moja psychika nie działa poprawnie
mam dość. mam dość tego narzekania,
tych kłótni, tych wszystkich problemów...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.