Przejdź do głównej zawartości

Kilka słów bez znaczenia.


 Często mijamy się z tym czego moglibyśmy chcieć.
Czegoś szukamy, mimo że to właśnie tutaj jest.
Wciąż nowe rany i plany jak nie chcieć więcej?
Doceńmy więc to co mamy, to najważniejsze!


tymtyryrym..
sobota, dalej męczymy się z netem xd
 aa podobno ktoś miał z tym coś dziś zrobić.. tiaa
nawet nie można niczego obejrzeć.. bo muli ;x
no ale..
nudno -.-

 

Cały mój świat potrzebuje psychologa
Cały mój kraj potrzebuje psychologa
Cały mój świat, żeby stanąć na nogach

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.