Przejdź do głównej zawartości

I udowodnij mi, że w tym całym syfie nie zostałam sama.


Dobry dzień jest wtedy, gdy wstając rano uśmiechasz się do sufitu
i wiesz, że jesteś w stanie zrobić wszystko. :)

..

zimo, zimo.. co Ty tu jeszcze robisz?!
hah chyba zaczynam się bać.. xd
tych -18 stopni jutro w nocy :D łahaha
nie nie nie.. 
* dzień udany! :)
sprawdzian z matmy napisany, niemiecki przetrwałam.. chociaż ciężko było :D
ale jest szansa na 4! xd łuhuhuhu :D
no i wdżwr mega mega :D
haha.. a to zdjęcie właśnie z tej lekcji. 


PRZYJACIÓŁKĄ JESTEŚ I SIOSTRĄ BĘDZIESZ ZAWSZE! <3

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.