Przejdź do głównej zawartości

I udowodnij mi, że w tym całym syfie nie zostałam sama.


Dobry dzień jest wtedy, gdy wstając rano uśmiechasz się do sufitu
i wiesz, że jesteś w stanie zrobić wszystko. :)

..

zimo, zimo.. co Ty tu jeszcze robisz?!
hah chyba zaczynam się bać.. xd
tych -18 stopni jutro w nocy :D łahaha
nie nie nie.. 
* dzień udany! :)
sprawdzian z matmy napisany, niemiecki przetrwałam.. chociaż ciężko było :D
ale jest szansa na 4! xd łuhuhuhu :D
no i wdżwr mega mega :D
haha.. a to zdjęcie właśnie z tej lekcji. 


PRZYJACIÓŁKĄ JESTEŚ I SIOSTRĄ BĘDZIESZ ZAWSZE! <3

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.