Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z marzec, 2013

it's a beautiful day.

Dzień doobry! pogoda nie na te święta co trzeba, ale to nie powód do złego nastroju! a teraz idziemy się ogarnąć i babci pomóc przy przygotowaniu śniadania :D jak ja to luuubię! ;> hyhy. ^^
 Miłego dnia! :)



No love without freedom.

święta święta święta.. a ja idę spać. nie zapomnijcie zegarków przestawić! ;D
DOBRANOOOC! :*


jeśli tak chce przeznaczenie, to nie ma rady.

 jejeje, jestem zimną ..., tralalalala :D zrobiłam się chamska, ot co! heh. tak tak :) 
pewnych rzeczy nie idzie zrozumieć :)


wesołych świąt! :)

taki głupi wiek, że ni tu zwierzyć się mamie, ni tu się najebać.

yeeeeeeeeeeeeeeeeah ;D

nawet nie zauważyłam, kiedy zaczęło się robić aż tak beznadziejnie.

nie jestem idealna, ale też nie chce taka być. lubię niedoskonałości. lubię być wkurzająca.  lubię być chamska. lubię chodzić w starej koszulce i przetartych dżinsach.
no i gdzie ta wiosna?! chyba się coś popierniczyło tej pogodzie, nie te święta xd  roboty a roboty, a chęci coraz miej :p bywa. no iiiii dupa dupa dupa. ciągle to samo. za każdym razem nic się nie zmienia, tylko jest tak samo, jak poprzednio. sił brak. no ale cóż :)

 COLDPLAY!
.
' Potrzebuję po prostu uciec na jakiś czas. odszyć się od sms, facebooka, szkoły, a nawet rodziny. chcę pobyć trochę sama. uspokoić emocje, przemyśleć wiele spraw,
które na to czekają, zrobić to co mam zaplanowane od tygodni. moja psychika nie działa poprawnie.  mam dość.mam dość tego narzekania,
tych kłótni, tych wszystkich problemów...

i zabij mnie jeśli teraz błądzę.

NAŁOGOWO SZUKAMY SZCZĘŚCIA.

... ' w szkole uśmiechasz się, nawet szczerze.  wszystkie akcje z ludźmi doprowadzają Cię do śmiechu, aż do bólu brzucha. dzień zajebiście spędzony.  gdy przychodzisz do domu, siadasz do kompa, zapuszczasz dobijającą muzykę i przypomina Ci się, że jednak jest źle.  mimo tego uśmiechu czujesz, że jest źle.. '

...


I udowodnij mi, że w tym całym syfie nie zostałam sama.

Dobry dzień jest wtedy, gdy wstając rano uśmiechasz się do sufitu i wiesz, że jesteś w stanie zrobić wszystko. :)
..
zimo, zimo.. co Ty tu jeszcze robisz?! hah chyba zaczynam się bać.. xd tych -18 stopni jutro w nocy :D łahaha nie nie nie..  * dzień udany! :) sprawdzian z matmy napisany, niemiecki przetrwałam.. chociaż ciężko było :D ale jest szansa na 4! xd łuhuhuhu :D no i wdżwr mega mega :D haha.. a to zdjęcie właśnie z tej lekcji. 

PRZYJACIÓŁKĄ JESTEŚ I SIOSTRĄ BĘDZIESZ ZAWSZE! <3

wiele się zmieniło , gdy tak w przeszłość patrze.

z chwilą kiedy zaczniesz robić to, czego naprawdę pragniesz,  zaczynasz zupełnie inne życie! ' ♥

noc.. jak każda inna noc! :D ♥ happysad! <3
jeszcze tylko 5 lekcji i weekend! coraz bliżej święta i koniec szkoły i matura :D i wakacje ;D ja chcę do ZAKOPANEGO!! :D * jak to już z nami bywa.. [ze mną i Uśką]  haha.. zamiast w szkole, wylądowałyśmy na wagarach ^^ ciekawie.. A MIAŁYŚMY JUŻ CHODZIĆ GRZECZNIE DO SZKOŁY.. i piosenka dnia .. z dedykacją dla Sylwuśki ;D

[ -który to już raz? 4? -nie.. 7 xd ] haha I ♥ YOU prosiaczku ;* z Tobą zawsze jest wesoło!
dzień udany.. matma ogarnięta.. można iść pisać sprawdzian! :)  a od poniedziałku porządki przedświąteczne i nauka..:) YEP


...
Już zapomniałam jakie to uczucie,
gdy odzywałeś się codziennie.:)

dolewaj mi wiecej i wiecej i nie pozwól mi wytrzeźwieć.

MOGĘ CZEKAĆ. PRZECIEŻ JESTEŚ!
tęsknię za słońcem! chociaż dzięki tej zimowej pogodzie nie czuć, że matura się zbliża WIELKIMI KROKAMI! dopiero był wrzesień.. a tu już BUM i kwiecień coraz bliżej. zostanie miesiąc.. i MATURA :D hyhyhy. 7,8,9,10,13,14,20 V! CUDEŃKO, haha  prezentacja się piszę, trzeba się nauczyć i będzie 100% xd nie dobijajmy się ^^ święta za tydzień.. a śniegu MASĘ! wtf?  śnieg sypie, chyba mnie zasypie xd coś mi się wydaje, że jutro do szkoły nie dotrę xd haha

NIC MI SIĘ PRZEZ TO ZIMNO NIE CHCE! FUCK.

* 'kiedyś' to takie zaszyfrowane 'nigdy'.

*

zacznij żyć tak by to inni bali się stracenia Ciebie.

 piękną mamy zimę, tej wiosny :D właściwie to ta kalendarzowa będzie za kilka dni.. ale można powiedzieć, że już jest ^^ piękna piękna.. aż żyć się chce ;x haha. pół dnia spędzonego nad historią, jak ja to kocham! -.- normalnie MASAKRA.. aale jutro sprawdzian :D a teraz czas na odpoczynek, bo już nie mogę xd 


' A Ty kim?
Kim dla mnie mógłbyś być?
Może czymś
W dotyku miłym tak jak plusz? '

Pomaluj moje sny.

cały dzień z Hey i Myslovitz.. mmm! :) jakie to trzymanie się rzeczy zaplanowanych jest trudne! ile razy można podchodzić do jednej rzeczy.. i po 5 min.. NIE CHCE MI SIĘ -.- za mało motywacji chyba.. :) najwyższy czas się wziąć w garść..  może jak wiosna przyjdzie.. hehe :)  ale coś jej nie spieszno..

Najcudowniejsi! :D
' Oddech weź, już najgorsze jest za Tobą
w końcu gdzieś, będzie lepiej, daję słowo
nie bój się, uwierz w siebie, masz już wszystko
poczuj więc , że przed Tobą cała przyszłość
przecież wiesz... '

razem z wiosną! do przodu!!


+ ładnie panowie! :D

im dłuższe pożegnanie, tym więcej łez.

' zanim minie jesień będzie mój
smutny, piękny pan z mojego snu
  z mojego snu, tak z mojego snu! ' :)

 . .. jest sobie sobota.. i już prawie po sobocie :D hah siedzę sobie z  tata i oglądam walki i nie wiem jak można się tak prać xd łe łe -.- paranoja jak zwykle zostawiłam wszystko na niedziele i jutro tylko będę nad książkami siedzieć :p ale już niedużo zostało ;>  1,5 tygodnia i święta :D

tyryryry.. nuda jest.. chyba idę spać ;> a może jakiś film.. <myśli>
dobranoc! :)
moja kiciuchaa :D
^^ ' pocałowałbym Cie w usta,
by poczuć smak życia! '

cya :*

Jestem samodzielna: sama i dzielna...

nie ma we mnie nic, co chciałoby żyć..

- a panienka dokąd? - Do gwiazd.

ye ye ye..  jestem mądrzejsza od panów informatyków, którzy wymienili WSZYSTKO oprócz routera xd yeah.. wiedziałam, że to tu jest problem xd łuhuu. dzień w szkole ok..  pomijając NIEMIECKI.. i tego pana. ;x  nie dogadasz się człowieku!  wrrr!

 'No to .. No to zaśpiewajmy coś wesołego!' słuchamy z braciszkiem :D  yeyeye.^^
a humorek dopisuje, jest ok! chociaż.. wiosna by już mogła być ;x a coś nam się na to nie zapowiada.. ale! dobre nastawienie i żyje się lepiej :D

wracamy do normalności,
nic już nie czujemy,
za nikim nie tęsknimy .


..

i mamy papieża! ^^

  --

słońce wstaje. budzą się problemy. gasną gwiazdy.

pozdrowienia dla pana/ów, który/rzy od czwartku dotrzeć nie może/mogą, żeby internet naprawić! :)
jesteście zajebiści.. tak tak :D
aa dzisiaj.. dzień z historią, która jak zwykle nie wchodzi! -.- no ale.. miłej nocki ludziska.. a ja do książek! :) bo sprawdzian się sam nie napisze.. a jakaś piąteczka by się przydała :D
aa dzień w szkole w miare ok!  nauczyciele do matury ustnej jak najbardziej na tak! bo w sumie tych chciałam! yeah :D i wygrałyśmy w siatkówkę na zawodach międzyklasowych :D mmm.. nawet pogoda taka zła nie jest :D hyhyhy kiss ;*

happysad! 
cudowni! :D

K.

Mogę czekać, przecież jesteś.

no.. w końcu pojawił się internet, mam nadzieję, że już tak zostanie :D dzień jak co dzień.. zimno, szaro i nudnawo. jutro szkoła.. i kolejny dzień .. z każdym kolejnym bliżej święta..  i matura.. a do nauki chęci brak :p łe łe łe.. no i tyle -.-

'gdybyś był, a nie bywał raz na jakiś czas byłabym wreszcie czyjaś nie bezpańska, aż tak.'

Kilka słów bez znaczenia.

 Często mijamy się z tym czego moglibyśmy chcieć. Czegoś szukamy, mimo że to właśnie tutaj jest. Wciąż nowe rany i plany jak nie chcieć więcej?
Doceńmy więc to co mamy, to najważniejsze!


tymtyryrym.. sobota, dalej męczymy się z netem xd  aa podobno ktoś miał z tym coś dziś zrobić.. tiaa nawet nie można niczego obejrzeć.. bo muli ;x no ale.. nudno -.-

Cały mój świat potrzebuje psychologa
Cały mój kraj potrzebuje psychologa
Cały mój świat, żeby stanąć na nogach

Uważaj na świat. on lubi się mścić.

pytamy! :)

' And I see you smiling in my dreams
after I cry myself to sleep
and all it's left in memories
of the your warm
And I miss you and I'm afraid
And all the seasons are the same,
I don't remember what you said at the last time
.. '

That I'm better off on my own..

Sum Sum Sum! :D uwielbiam!  zaczęło się od jednej piosenki.. a wszystkie tak samo cudowne.. i wszystkie mają w sobie to coś, co mnie tak uspokaja!  . ciężko trochę ogarnąć mi klawiaturkę.. bo mój laptop ma gorszy dzień, a na mamy nie za bardzo się łapię.. dlatego mi ciężko pisać xd ale daje radę :) sterowniki się wgrywają, także niedługo wrócę na swojego laptopa^^ JEST DŹWIĘK!! :D dzień, fajny dzień..  słoneczko było! w szkole spokój, bo wcześniej dzień kobiet obchodziliśmy..^^ bo od jutra rekolekcje..  i matura z wosu.. wyjazd do Częstochowy.. i chwila odpoczynku :P nie zapominając o 'pójściu do kościoła'.. yhy yhy xd .. wieczór z Ewą zaliczony, endorfiny szaleją! ♥ I love IT ♥ oby więcej takich! :D


wiem tylko, że jest mi zimno, że się zgubiłam i że życie znów stało się ciężkie.

słońce słońce.. jak dobrze, że już jesteś! :D
i mam nadzieję, że zostaniesz z nami dłużej!
booo od razu żyje się lepiej.. i nawet do szkoły się chce chodzić
i nawet w szkole inaczej się czas spędza..