Przejdź do głównej zawartości

rzadko przejmujemy się tym, czym powinniśmy.


Codzien­nie roz­trzas­kuję się o grunt. 
Jes­tem szkla­na. Krucha. 
Codzien­nie roz­pa­dam się, a ty... ty mnie składasz, choć mo­je szkło ra­ni ci pal­ce. 
Codziennie. 


yeeeeahhhhh :d
jutro do szkoły.. i lecimy, byle do piątku :D 
hyhy, a później weekend.. i coraz bliżej do wiosny, później do matury i wakacjiiiii :D
a później się zobaczy, co z tego wyjdzie :D
i gdzie skończymy... hah ^^
a teraz trzeba się zbierać spać, żeby rano wstać do szkoły i jakoś przetrwać dzień!
pisząc biznesplan i bibliografię do prezentacji maturalnej.. 
ale ten czas zapiernicza xd haha..
tyle czasu było.. a to już trzeba się do pracy wziąć :d

MATURA ZA : 91 DNI


' and when the daylight comes I'll have to go '
<3!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.