Przejdź do głównej zawartości

panowie paniom, panie panom. kochają, ranią, wyznają, kłamią.


tyle czekania i PYK.. po wszystkim :)
ale 100dniówka udana! :)
pomijając małe problemy z polonezem, było ok.. 
z czegoś się pośmiać trzeba :d hehe!
a teraz powrót do rzeczywistości.. 
i kolejny ciężki tydzień w szkole!
chociaż rozpoczniemy go dopiero we wtorek. ^^
a teraz odpoczywamy po świetnej nocy!
 


iii rozpoczynamy odliczanie do MATURY!
która już za 92 dni! :) 
aa za 81 dni koniec roku szkolnego.. i koniec przygody ze szkołą średnią.
dlatego pasowałoby się wziąć za jakąś naukę! :p
tylko trochę chęci brak... :)
   
 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

problemy nic nie znaczą, zobacz.

cudo cudo cudo! Nickelbackma cuuudowne piosenki! no to ta.. ze specjalną dedykacją dla mojej wspaniałej kuzyneczki, która jest wielką fanką tego oto świetnego zespołu! hyhy ;*  Aduś <3  I love you! ;*
tyryryry.. biznesplan zrobiony, CV i list motywacyjny też.. wszystko na czas i wgl.. i problem z drukarką. hah! oczywiście.. jak potrzeba to współpracować nie chce. trzeba będzie coś wymyślić.. żeby kosy nie dostać :d  ale oj tam oj tam. :d  weekend się zbliża.. dwa dni odpoczynku i lecimy z nauką :D bo.. do matury zostało: 87 dni! ;x jak ten czas leci. xd  hah.
1. pozdrowienia dla przyjaciółek.. z którymi się NIE znam ^^ [ i nie tylko ja. wiem, że pewnie tu któraś z was zagląda.. i będzieMY na językach. hehe! :) ] 2. pozdrowienia dla ludzi, którzy byli ważni, ale poszli swoją drogą. 3. pozdrowienia dla .. ludzi z którymi można pogadać na poziomie :D .. tak tak tak! ;*
4. dobrej nocki wszystkim! :D ;*

moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

sty.

Wiesz dlaczego niektórzy ludzie udają, że nic nie czują? Bo czują za dużo...
 I TO ICH PRZERAŻA.