Przejdź do głównej zawartości

Lepiej wpadnij, polej, zapijemy smutek.

 
dobre dziewczynki piszą pamiętniki.
złe dziewczynki nigdy nie mają czasu.
ja? ja po prostu chce mieć życie, które zapamiętam. 
nawet, jeśli nie zapisze tego w żadnym pamiętniku.
 
 
 
jedna piosenka i tyle emocji :D
zamiast się wziąć za naukę z mojej cudownej historusi, siedzę i słucham tej piosenkiii :D
i ciągle tylko replay replay replay xd hahaha. 
     humor dopisuje.. tylko patrzeć za okno nie mogę, bo aż mi słabo jak ten śnieg widzę :D 
haha, ale oj tam oj tam :D

ble.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.