Przejdź do głównej zawartości

'krok do tyłu i dwa w przód, balet, cud, malina, miód.'



' ja namaluję dzień Twoją ręką, na ziemi pojawi się cud
dotykiem koloruję na niebiesko, zamieni się czarne na róż! ' ;D





się dziecko rozchorowało ^^
tak to jest jak się wychodzi na dwór nieubranym :) hyh.
kolejny dzień.. miała przyjść wiosna.. a tu znowu śnieg ;x
i się lepiej nie zapowiada. chociaż bliżej niż dalej :)
bibliografia się robi, chociaż nie wiem co tam powpisywać :D
brak książek i pomysłów.. HELP! ^^
może coś do głowy wpadnie. :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.