Przejdź do głównej zawartości

gdyby można było naprawić wszystkie błędy..


 focia z walentynkowego spaceru :D

'On nie chce mnie ranić a mimo tego, robi to codziennie, przekonuje, że gdy zaczniemy od nowa będzie lepiej, że pragnie mnie jako żonę, że tak bardzo tęskni, potrafi przepraszać przez cały wieczór, a potem zabić to wszystko.'

 

heh.. i tak się kończy to co kiedyś było dla Ciebie wszystkim..
wspomnienia wracają.. i cholernie bolą.
i jak tu żyć normalnie, jak się nie da.
jak ciągle wracamy do czegoś, z czym daliśmy dobie już radę kiedyś.. 
i trzeba układać to jeszcze raz...  
 
 

bez sensu to wszystko.
...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

.

Pij, pij, pij, pij aż do dna, niech Ci w bani gra, auć, sialalala..

PYTAMY! :)

Nie chcę ideału.  Chcę człowieka z rysami, wadami, bliznami.  Z doświadczeniami. Żeby móc je zrozumieć, zaakceptować i pokochać.  Niektóre wyeliminować.  Człowieka jednocześnie identycznie postępującego ze mną i moimi niedoskonałościami.

tyryryry, kolejny dzień ferii mija.. spokojnie i przyjemnie :)
pogoda nie za fajna.. ale da się wytrzymać.. chociaż się nie chce z domu wychodzić :)
miałam iść z Martuśką na jakąś sesyjke, ale się dziecinka rozchorowała :D hehe :) 
[ wracaj szybko do zdrowia! bo się ferie skończą :pp ]
a tak .. muzyka, kocyk, herbatka i jest ok! tylko zimno :D
hyhy :)


najsłodszy kociak! :D