Przejdź do głównej zawartości

' a dziś za późno, nie umiem tak głośno krzyczeć.. żebyś tam gdzie jesteś, mógł mnie usłyszeć! '




- ale któregoś dnia nasz czas na ziemi dobiegnie końca.
- nieprawda. śmierć oznacza jedynie przejście w inny wymiar.
- przecież pewnego dnia odejdą nasi bliscy i my też odejdziemy.
- nigdy nie tracimy ukochanych osób. zawsze będą z nami i nie znikną z naszego życia. 
będziemy tylko w innych pokojach. nie widzę wnętrza sąsiedniego wagonu, a przecież siedzą w nim ludzie, którzy podróżują tak samo jak my. to, że nie możemy z nimi porozmawiać i nie wiemy, co się w ich przedziałach dzieje, nie ma znaczenia. oni i tak tam są. więc życie jest jak pociąg składający się z wielu wagonów. raz jesteśmy w jednym, raz w drugim, a czasem przechodzimy z wagonu do wagonu. dzieje się tak wtedy, kiedy śnimy albo doświadczamy czegoś niezwykłego.. ♥”
 ...
któryś raz z kolei wstawiam to na bloga.. ale bardzo to lubię, bo poprawia mi to humor :)
kto by pomyślał, że ten rok tak szybko minie. 
najważniejsze jest to, że mimo tych 365 dni nigdy nie zapomniałam.. i dalej pamiętam! :)
w sumie, jak można zapomnieć o kimś ważnym :) 
ciężko było, jest i będzie.. chociaż nie tak ciężko jak na początku, ale czemu mielibyśmy nie dać rady. 
jest dobrze.. tak ma być. a pamiętać ZAWSZĘ będę! 
...
Jestem tego pewny ,
w głębi duszy o tym wiem ,
że gdzieś na szczycie góry,
wszyscy razem spotkamy się!
ROK.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.