Przejdź do głównej zawartości

czy miałeś kiedyś ochotę uciec stąd?

 
powiedz mi, myślisz ile jesteś wart? [...]


dzień z cudaśną muzyką! i od razu lepiej :)
w planach nauka z wosu! 
ale mam takiego jakiegoś wewnętrznego 'powera', że materiał ogarniemy szybciutko :D
i byle do 26 kwietnia! :D 
wiosna niedługo.. mam nadzieję xd dlatego takie 'pomysły' świetne wpadają do głowy xd 
haha, może coś z tego będzie. why not?! :)
może najwyższy czas pokazać na co nas stać.. szkoda, że tak późno.. ale co tam xd 
trzeba być pozytywnie nastawionym do świata, do wszystkich niepowodzeń i tak dalej.. :D
wiosna wiosna.. przyjdzie wiosna i będzie tak tak pogodnie! :D
yeah!
koniec ze smutaniem, marudzeniem, przeklinaniem, wkurzaniem itp ^^
mniej kompa, więcej nauki i spacerów i będzie GOOD!
i uśmiechu, bo to najważniejsze :D


miłego dnia! ;*

Komentarze

  1. Otóż nie miałem nigdy jakieś wielkiej ochty uciec, z mej słonecznej Trzebini :d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.