Przejdź do głównej zawartości

Pij, pij, pij, pij aż do dna, niech Ci w bani gra, auć, sialalala..



Nie chcę ideału. 
Chcę człowieka z rysami, wadami, bliznami. 
Z doświadczeniami. Żeby móc je zrozumieć, zaakceptować i pokochać. 
Niektóre wyeliminować. 
Człowieka jednocześnie identycznie postępującego ze mną i moimi niedoskonałościami.


tyryryry, kolejny dzień ferii mija.. spokojnie i przyjemnie :)
pogoda nie za fajna.. ale da się wytrzymać.. chociaż się nie chce z domu wychodzić :)
miałam iść z Martuśką na jakąś sesyjke, ale się dziecinka rozchorowała :D hehe :) 
[ wracaj szybko do zdrowia! bo się ferie skończą :pp ]
a tak .. muzyka, kocyk, herbatka i jest ok! tylko zimno :D
hyhy :)


najsłodszy kociak! :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

lov

gdy patrzę w TWOJE oczy - dobrze wiem, że mamszczęście..
kocham Cię za to, że po prostu ze mną jesteś..




moje serce? ja oddałam swoje serce...

przecież wiesz,
że nigdy nie przyznam się do tego,
ile dla mnie znaczysz..

I'm only human after all.